13 Януари 2025понеделник15:24 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД до 15 декември 2024 г.; „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2024 г.; в редакцията на вестника до 20 декември 2024 г. Цени: 12 месеца - 204 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД до 15 декември 2024 г.; „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2024 г.; в редакцията на вестника до 20 декември 2024 г. Цени: 12 месеца - 204 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Мърлящина

/ брой: 194

автор:Иван Любенов

visibility 3594

Броени месеци след помпозното откриване на няколкото километра от АМ "Люлин" вече се появиха и първите дефекти. Засега това са неравности по пътя, изтрити маркировки на платното, които объркват шофьорите на кръговото при Даскалово и течове под мостовете, вследствие на некачествени уплътнители. Мърлящината е голяма. Обаче проблемите с качеството на тази къса, но излязла златна на данъкоплатците автомагистрална отсечка, най-вероятно ще нараснат, и то лавинообразно.
Оказа се дори, че в Агенция "Пътна инфраструктура" още през юни са знаели за дефектите, но досега били в период на наблюдение. И какво има да им гледат, да не би "вълнението" на трасето само да секне? Чак през септември щели да направят корекция на целия пътен възел, ами дотогава колко шофьори ще се избият?
На хартия договорът между изпълнителите и държавата предвижда при дефекти до една година от пускането на отсечката строителите да ги отстранят за тяхна сметка. И да видим, няма да повярваме! Защото е обичайна практика след констатация на строителни нередности да не последва нищо.
А въпросът, който неминуемо възниква, е какво ще се случи с останалите, строящи се с нашите пари магистрали? И те ли ще бъдат омърляни по същия начин и ще се поправят безброй пъти? А доколкото си спомняме, стоителството на магистрали и пътища беше пръв приоритет на правителството. Какво става, министър Плевнелиев?..

Поскъпването на хляба и тока ще напомпа инфлацията

автор:Дума

visibility 326

/ брой: 6

Цените на имотите у нас растат най-бързо в ЕС

автор:Дума

visibility 405

/ брой: 6

Българската индустрия се върна към растеж

автор:Дума

visibility 322

/ брой: 6

Киев изхвърля физиката и химията от гимназиите

автор:Дума

visibility 358

/ брой: 6

Гърция закрива военни поделения

автор:Дума

visibility 465

/ брой: 6

Половината британци са бесни на Мъск

автор:Дума

visibility 320

/ брой: 6

Накратко

автор:Дума

visibility 287

/ брой: 6

От нас зависи

автор:Александър Симов

visibility 309

/ брой: 6

Тревога за съкровищата

автор:Любо Кольовски

visibility 323

/ брой: 6

Затъването на Украйна

автор:Юри Михалков

visibility 335

/ брой: 6

Ад под небето на живо

автор:Дума

visibility 344

/ брой: 6

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ