08 Май 2024сряда23:10 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Мърлящина

/ брой: 194

автор:Иван Любенов

visibility 2617

Броени месеци след помпозното откриване на няколкото километра от АМ "Люлин" вече се появиха и първите дефекти. Засега това са неравности по пътя, изтрити маркировки на платното, които объркват шофьорите на кръговото при Даскалово и течове под мостовете, вследствие на некачествени уплътнители. Мърлящината е голяма. Обаче проблемите с качеството на тази къса, но излязла златна на данъкоплатците автомагистрална отсечка, най-вероятно ще нараснат, и то лавинообразно.
Оказа се дори, че в Агенция "Пътна инфраструктура" още през юни са знаели за дефектите, но досега били в период на наблюдение. И какво има да им гледат, да не би "вълнението" на трасето само да секне? Чак през септември щели да направят корекция на целия пътен възел, ами дотогава колко шофьори ще се избият?
На хартия договорът между изпълнителите и държавата предвижда при дефекти до една година от пускането на отсечката строителите да ги отстранят за тяхна сметка. И да видим, няма да повярваме! Защото е обичайна практика след констатация на строителни нередности да не последва нищо.
А въпросът, който неминуемо възниква, е какво ще се случи с останалите, строящи се с нашите пари магистрали? И те ли ще бъдат омърляни по същия начин и ще се поправят безброй пъти? А доколкото си спомняме, стоителството на магистрали и пътища беше пръв приоритет на правителството. Какво става, министър Плевнелиев?..

БДЖ вдигна цените на билетите с 20%

автор:Дума

visibility 338

/ брой: 84

1 млн. българи са пътували по празниците

автор:Дума

visibility 340

/ брой: 84

По-ранна жътва очакват зърнопроизводителите

автор:Дума

visibility 371

/ брой: 84

Си Дзинпин е на обиколка в три европейски държави

автор:Дума

visibility 438

/ брой: 84

Путин готов на диалог, но на равни условия

автор:Дума

visibility 442

/ брой: 84

Израелската армия нахлу в Рафах

автор:Дума

visibility 396

/ брой: 84

Накратко

автор:Дума

visibility 342

/ брой: 84

Пренавиване

автор:Валентин Георгиев

visibility 368

/ брой: 84

За наше добро

visibility 335

/ брой: 84

Натровената Европа

автор:Юри Михалков

visibility 401

/ брой: 84

БСП: Да кажем ясно и високо - алтернатива има!

автор:Дума

visibility 403

/ брой: 84

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ