04 Декември 2025четвъртък15:42 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

НСИ: Една четвърт от българите не са ползвали интернет

/ брой: 236

автор:Дума

visibility 1749

Всеки четвърти (24,5%) никога не е използвал глобалната мрежа, показва анкета на НСИ сред хора на 16-74 години. Българите най-често влизат в интернет за комуникация, като 57,5% извършват телефонни или видео разговори, а 52,9% участват в социални мрежи.

Мъжете слушат музика онлайн повече от жените, съответно 31,9% и 27,6 на сто. Жените са по-активни в търсенето на информация за здравето -37,8% при 22,7 на сто за господата.

Онлайн през последните 12 месеца са пазарували 21,7% от анкетираните. Най-активни при покупките в интернет са хората на 25-34 години с дял 40,4%, докато само 2,1% от населението на 65-74 г. прави поръчки по интернет. Жените пазаруват онлайн повече от мъжете - съответно 22,7% и 20,6 на сто.

Пазарувалите по интернет купуват най-често: дрехи и спортни артикули - 76,4%; стоки за дома – 35,3%; хотелски резервации и туристически пакети - 20,7%; храни, напитки и стоки за всекидневна употреба - 16,9%.

Повечето онлайн потребителите са пазарували от търговци от България (88,1%), но немалко са купували и от други страни от ЕС (41,8%) или от държави извън него - 19,1%.

Над една трета (35,7%) от интернет потребителите никога не са пазарували онлайн.

Всяка втора фирма има онлайн сайт, показват още данните на НСИ. 33% от компаниите използват социални медии като фейсбук, за да разширят своето присъствие в интернет.

Областните председатели на БСП подкрепиха управлението

автор:Дума

visibility 147

/ брой: 228

14 души са с обвинения за хулигански прояви на протеста

автор:Дума

visibility 144

/ брой: 228

Стачка в „Автомобилна администрация“ забавя обслужването

автор:Дума

visibility 123

/ брой: 228

57 общини получават предпазни средства от държавния резерв

автор:Дума

visibility 153

/ брой: 228

Двойно скача цената на риболовния билет

автор:Дума

visibility 144

/ брой: 228

Изкореняват доматите от оранжериите месец по-рано

автор:Дума

visibility 141

/ брой: 228

206 тона опасни храни не са влезли на българския пазар

автор:Дума

visibility 154

/ брой: 228

Министър Иван Иванов участва в 52-рата сесия на Комитета на ОИСР

автор:Дума

visibility 145

/ брой: 228

Могерини вече е обвинена в корупция

автор:Дума

visibility 142

/ брой: 228

Букурещ ще контролира санкционирани компании

автор:Дума

visibility 135

/ брой: 228

В Атина протестираха шофьори на таксита

автор:Дума

visibility 138

/ брой: 228

Накратко

автор:Дума

visibility 112

/ брой: 228

Свещена простота

автор:Александър Симов

visibility 123

/ брой: 228

За локалния кокал

visibility 132

/ брой: 228

Протестите срещу бюджета са бутафория

visibility 138

/ брой: 228

Уж вървим напред, а буксуваме със страшна сила

visibility 140

/ брой: 228

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ