14 Юли 2025понеделник11:02 ч.

Обучението онлайн е довело до регрес в развитието на децата в Англия

автор:Дума

visibility 1741

Пандемията е довела повечето деца в Англия до изоставане с ученето, а някои са се върнали значително назад в своите социални умения, разказва БиБиСи.

Доклад от образователния надзор предупреждава, че някои малки деца са забравили как да използват нож и вилица или са се върнали обратно към пелените. По-големите деца са загубили своята „издръжливост“ за четене, твърдят инспектори, пише Дарикнюз.

Министерството на образованието казва, че това показва необходимостта училищата да бъдат отворени.

Ofsted изследва въздействието на пандемията COVID-19 върху децата въз основа на посещения в 900 училища тази есен.

Главният инспектор Аманда Спилман казва, че има три "широки групи", които показват какво се случва:

"Най-тежко засегнатата" група малки деца страда от времето извън училище, като се връща назад по отношение на знанията си на думи и цифри и с "регресия обратно в пелени сред обучени на да се облекчават на гърне деца" или губи "основни умения" като използване на нож и вилица.

По-голямата част от децата по средата „са се провалили в обучението си в различна степен, тъй като училищата са затворени за повечето деца и движението е ограничено“, а в доклада се казва: „Загубеното обучение не е аргументирано, но е трудно да се оцени“.

Има и деца, които намират заключването за положително преживяване - тези деца, от подкрепящ, но не непременно доста по-силен произход, може би са се възползвали от по-голямото чувство за съвместност с родителите и „качествено прекарване на времето“ като семейство.

Но Спилман казва, че това не се е разделило по линия на предимствата и лишенията, а по фактори като този родителите да прекарват време с децата, което тя определя като "добри структури за подкрепа".

Сред по-големите деца се наблюдава загуба на концентрация. А след завръщане в училище  "онлайн кавги", започнали в социалните мрежи по време на заключването, сега "се разиграват в класната стая".

Има съобщения и за загуба на физически умения, други ученици показват „признаци на психично страдание“, има опасения относно хранителни разстройства и самонараняване.

Джеф Бартън, лидер на профсъюза на учителите ASCL, каза, че докладът "ясно показва образователното и емоционалното въздействие на затварянето на училищата и защо трябва да направим всичко възможно, за да останат училищата отворени".

Но той предупреди, че става финансово неустойчиво поддържането на работа на училищата, като цената на мерките за безопасност и необходимостта да се плаща за доставчици, когато учителите трябва да се изолират.

Говорителка на британското министерство на образованието заяви: "Правителството е наясно, че връщането на всички ученици и студенти в редовно обучение е национален приоритет."

Тя каза, че фонд от 1 млрд. паунда ще помогне да се компенсира загубеното обучение.

Засилват контрола върху ЕРП-та

автор:Дума

visibility 6853

/ брой: 126

Нови правила при "Гражданска отговорност"

автор:Дума

visibility 4844

/ брой: 126

Горски служители блокираха пътя при Кресна

автор:Дума

visibility 5565

/ брой: 126

Еврокомисията оцеля

автор:Дума

visibility 6434

/ брой: 126

Мащабни горски пожари на Балканите

автор:Дума

visibility 4816

/ брой: 126

САЩ изпратиха оръжия за Украйна

автор:Дума

visibility 4897

/ брой: 126

Тупик

visibility 6509

/ брой: 126

Измамите предстоят

visibility 5824

/ брой: 126

Европестене от разум

автор:Юри Михалков

visibility 6724

/ брой: 126

Копнеж по нови неща

visibility 6652

/ брой: 126

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ