13 Януари 2025понеделник15:46 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД до 15 декември 2024 г.; „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2024 г.; в редакцията на вестника до 20 декември 2024 г. Цени: 12 месеца - 204 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД до 15 декември 2024 г.; „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2024 г.; в редакцията на вестника до 20 декември 2024 г. Цени: 12 месеца - 204 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Пияни хлебарки

/ брой: 97

автор:Мара Трифонова

visibility 3264

Транспортният министър Московски заяви вчера, че шест различни служби към транспортното министерство, Агенция "Пътна инфраструктура", митниците и МВР в момента извършват контрол на пътя, като често проверките им се дублират. Според него "правилният подход е те да се обединят в една структура, служителите на която са добре финансово мотивирани". За финансовата мотивация е ясно, но той не обясни конкретно как трябва да изглежда това звено. Дали пък не смята за добре част от хората от неговото министерство да минат под пагон, или пък в КАТ да станат цивилни? Сигурно има дублиране на функции, но от друга страна, не е ли логично, когато става въпрос за контрол, да функционират независими звена? Или пак се пече някое законовъведение, за което той отдалече тръгва с пиара? Все въпроси, на които управляващите не само не дават конкретни отговори, но и сигналите им са неясни и объркващи.
Самият Московски наскоро предложи разделяне на Закона за движение по пътищата на три отделни. Като мярка за прекратяване на порочните практики. Въпросът е дали и действащият закон се спазва. И не се ли "чете" според случая, както дяволът евангелието, щом самият министър говори за порочни практики.
От друга страна, когато станаха арестите, главният прокурор Цацаров препоръча реформа в ДАИ, защото според него там е концентрирана прекалено много власт. Московски пък предлага обратното - още по-голяма концентрация. Защото какво друго е обединяването на всичко в една структура? Изобщо хората на властта се лутат като пияни хлебарки насам-натам.
А Цацаров не е лошо първо да отговори, предвид старите случаи на уличени в ДАИ, има ли осъдени за корупция. Или сега целта е един да се вкара в затвора, за да се успокои Борисов и от ЕС да го оставят на мира?
Колкото до транспорта - там се очертава все по-задълбочаващ се хаос.

Поскъпването на хляба и тока ще напомпа инфлацията

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 6

Цените на имотите у нас растат най-бързо в ЕС

автор:Дума

visibility 436

/ брой: 6

Българската индустрия се върна към растеж

автор:Дума

visibility 342

/ брой: 6

Киев изхвърля физиката и химията от гимназиите

автор:Дума

visibility 393

/ брой: 6

Гърция закрива военни поделения

автор:Дума

visibility 505

/ брой: 6

Половината британци са бесни на Мъск

автор:Дума

visibility 354

/ брой: 6

Накратко

автор:Дума

visibility 320

/ брой: 6

От нас зависи

автор:Александър Симов

visibility 340

/ брой: 6

Тревога за съкровищата

автор:Любо Кольовски

visibility 351

/ брой: 6

Затъването на Украйна

автор:Юри Михалков

visibility 366

/ брой: 6

Ад под небето на живо

автор:Дума

visibility 375

/ брой: 6

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ