15 Май 2024сряда01:55 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Построили сме само 50% от нужните ни магистрали

/ брой: 188

автор:Дума

visibility 292

Построили сме не повече от половината от магистралите, които е трябвало да изградим преди десет години. Това каза служебният министър на регионалното развитие и благоустройството арх. Иван Шишков. Той представи пред журналисти състоянието на автомагистралите и първокласните пътища в България и визията за тяхното развитие.

Ако България има нужда от 2100 километра магистрали, при положение че са построени 870 километра и остават 1230 километра, мога да предложа като приоритет за следващите правителства да бъде завършен целият процес на проектиране, ускоряване на всички съгласувателни процедури, стриктен график за реализация и ясна стратегия, заяви министърът.

Шишков съобщи, че 38 на сто от магистралите, които трябва да се проектират и построят в България, са в изключително незадоволително проектантско и с никакво строително решение. Той посочи, че най-важното направление е по посока "север-юг" - от Русе за Маказа, връзката от Румъния към Гърция. Започнахме с първата част от тази връзка, участъкът "Русе - Велико Търново" е с обща дължина 67 километра, "Велико Търново - Свиленград" - още 218 км, каза министърът и посочи, че е належащо да се започне бързо да се проектира и да се строи.

Други важни обекти са магистралите "Черно море" и "Рила", както и магистрала "Хемус", която е без проектни решения за 7, 8 и 9 лот, каза министърът и изрази надежда да може да се намери бързо решение на проблема, за да може и тази магистрала да има цялостно проектно решение и да продължи да се строи изцяло. 

 


Последвайте или харесайте в-к "ДУМА" във ФЕЙСБУК   --> ТУК <--

Споделяйте нашите публикации.

 

 

 

 

Железничарите искат оставка на ръководството на НКЖИ

автор:Дума

visibility 426

/ брой: 88

БДЖ пак се разделя с хартиеното билетче срещу 16 млн. лв.

автор:Дума

visibility 375

/ брой: 88

Денят на данъчната свобода настъпи

автор:Дума

visibility 353

/ брой: 88

Работници от Бангладеш ще берат череши у нас

автор:Дума

visibility 383

/ брой: 88

България отхвърля проявата на Силяновска

автор:Дума

visibility 434

/ брой: 88

Шойгу на нов пост, сменя го икономист

автор:Дума

visibility 427

/ брой: 88

Каталунските сепаратисти губят мнозинството си

автор:Дума

visibility 396

/ брой: 88

Накратко

автор:Дума

visibility 334

/ брой: 88

Дано не е късно

автор:Мая Йовановска

visibility 430

/ брой: 88

Комуникационна грешка

автор:Деси Велева

visibility 382

/ брой: 88

Пак Путин е виновен!

автор:Таня Глухчева

visibility 429

/ брой: 88

За достойна България в мирна Европа!

автор:Дума

visibility 354

/ брой: 88

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ