30 Април 2024вторник17:08 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Няколко думи

Потъване по план

/ брой: 27

автор:Мая Йовановска

visibility 1722

Поредица от събития очертават ясната тенденция, че властта напълно се отказва от БДЖ и ще остави националния ни превозвач да загине. По план. 

БДЖ ми е приоритет, заяви транспортният министър Росен Желязков. Освободи се от ръждясалото ръководство. Новото обаче продължи линията - поетият ангажимент да се купят нови влакове няма да се случи. Щели да се наемат стари срещу 2 млн. лв. Над 2 г. се проточи проблемът с ремонта на "Дезиро"-то, но, видиш ли, БДЖ било финансово стабилно. Попитахме защо. Мъглата около този въпрос се разсейва. Лошото е, че, както пееше великият Тодор Колев: след мъглата... пак мъгла.

На първо четене е приет закон, който либерализира вътрешния жп пазар за европейски превозвачи. Защо сега, а не през 2024 г., когато той трябваше да се отвори. Казано просто, чуждите играчи ще дойдат с новите си влакове и ще прилапат най-доходоносните отсечки, а за БДЖ ще останат губещите. Ако то обаче оцелее, което изглежда слабо вероятно с политиката на властта. 

Комай не само потъването на БДЖ-то, което е част от националната сигурност и има важна социална и регионална функция, върви по план, но и това на държавата - все повече автобусни линии в слабо населени райони започнаха да гърмят заради орязани държавни субсидии.

Фалшификации заради министерски пост

автор:Дума

visibility 263

/ брой: 82

Българите намаляват и застаряват

автор:Дума

visibility 280

/ брой: 82

Намаляват и браковете, и разводите

автор:Дума

visibility 284

/ брой: 82

За 9 месеца нищо не е свършено по участъци 7 и 8 на "Хемус"

автор:Дума

visibility 306

/ брой: 82

Пускането на терминала в Александруполис се отлага

автор:Дума

visibility 329

/ брой: 82

Външният дълг надхвърли 44% от БВП

автор:Дума

visibility 233

/ брой: 82

Терминал 3 на летището ще започне да се строи през 2026 г.

автор:Дума

visibility 295

/ брой: 82

Педро Санчес остава на поста

автор:Дума

visibility 286

/ брой: 82

В Словения от кенчета правят планински заслони

автор:Дума

visibility 291

/ брой: 82

Кипър е първенец по депортиране на мигранти

автор:Дума

visibility 293

/ брой: 82

Накратко

автор:Дума

visibility 276

/ брой: 82

Безчинствата на промяната

автор:Александър Симов

visibility 351

/ брой: 82

Медийна несвобода

автор:Йото Пацов

visibility 315

/ брой: 82

Недопустимо разделение в армията*

автор:Евгени Генов

visibility 274

/ брой: 82

Остава ли място за мир?

visibility 254

/ брой: 82

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ