31 Юли 2025четвъртък02:33 ч.

Потребители се жалват от "Гражданска отговорност"

/ брой: 73

автор:Дума

visibility 2018

Най-голям дял от жалбите в Комисията за финансов надзор - 60%, са насочени към застрахователния сектор. Това показва информационният бюлетин на КФН, в който обобщава постъпилите жалби от потребители на небанкови финансови продукти и услуги за първото тримесечие на 2025 г.
Следват осигурителният с 8% и инвестиционният сектор с 6%. Важно е да се отбележи, че около 25% от жалбите не попадат в регулаторния обхват на КФН.
Бюлетинът ще се издава всяко тримесечие, за да информира потребителите за тенденциите в жалбите, включително основните поводи за тях.
Най-честа причина за подаване на жалби в застрахователния сектор са застраховка "Гражданска отговорност" и имуществена застраховка "Автокаско". ГО е задължителна за всички собственици на МПС, а "Автокаско" е сред най-често сключваните доброволни застраховки от потребители.
При здравните застраховки най-често потребителите се жалват от отказ за изплащане на обезщетение при застрахователно събитие, свързано със заболяване, диагностицирано преди началото на застрахователния договор.

Палестинската автономия готова да поеме Газа

автор:Дума

visibility 745

/ брой: 139

Москва: Ултиматумите са крачка към война

автор:Дума

visibility 746

/ брой: 139

Китай стимулира раждаемостта

автор:Дума

visibility 694

/ брой: 139

Накратко

автор:Дума

visibility 680

/ брой: 139

Достойнство vs позор

автор:Кристиан Вигенин

visibility 742

/ брой: 139

Подпалвачът терорист

visibility 714

/ брой: 139

Лобисти на чужди интереси

автор:Дума

visibility 748

/ брой: 139

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ