09 Май 2024четвъртък02:44 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Шефът на Института по пътна безопасност: София е оставена без физически контрол

автор:Дума

visibility 777

„В София физическият контрол е занижен.Ние реално не контролираме движението през нощта от месеци”. Това каза в предаването „Твоят ден” на NOVA NEWS  Богдан Милчев, директор на Института по пътна безопасност. Поводът е тежката катастрофа с жертви на бул. "Черни връх" в столицата.

Основната причина за липсата на контрол според него е, че след смяната на ръководството на КАТ преди няколко месеца са налице тежки взаимоотношения между служителите и ръководството. Милчев посочи, че служители се командироват в провинцията без основание, заплашват се служители, текат процеси на прочистване и "Пътна полиция" е демотивирана да работи. "Информиран е и министър Рашков", посочи Милчев.

Той обясни, че всяка вечер в София през нощта стават около 20 катастрофи по големите булеварди. "Това е три пъти повече, отколкото преди година и половина-две", каза експертът. "В същото време екипите, които контролират през нощта, са сведени до 2 екипа на 1,5 млн. столица. А всички останали екипи от „Пътна полиция” се занимават с покритие на тези катастрофи. Една катастрофа се покрива за 9 мин,”, посочи Милчев.  

Той изнесе и данни на Института, че няколко дни преди тази кататсрофа оперативният дежурен е влязъл в конфликт с началника на на КАТ, че има недостиг на сили за контрол на движението през нощта. 

Милчев се обяви и срещу начина, по който от КАТ изнасят информация за шофьора, причинил катастрофата без да има потвърждение по безусловен начин". Той определи като грешен този подход и обясни, че изнасянето на тази информация може да попречи на по-нататъшното разследване”.

 

 

БДЖ вдигна цените на билетите с 20%

автор:Дума

visibility 338

/ брой: 84

1 млн. българи са пътували по празниците

автор:Дума

visibility 340

/ брой: 84

По-ранна жътва очакват зърнопроизводителите

автор:Дума

visibility 371

/ брой: 84

Си Дзинпин е на обиколка в три европейски държави

автор:Дума

visibility 438

/ брой: 84

Путин готов на диалог, но на равни условия

автор:Дума

visibility 442

/ брой: 84

Израелската армия нахлу в Рафах

автор:Дума

visibility 396

/ брой: 84

Накратко

автор:Дума

visibility 342

/ брой: 84

Пренавиване

автор:Валентин Георгиев

visibility 368

/ брой: 84

За наше добро

visibility 335

/ брой: 84

Натровената Европа

автор:Юри Михалков

visibility 401

/ брой: 84

БСП: Да кажем ясно и високо - алтернатива има!

автор:Дума

visibility 403

/ брой: 84

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ