Софийска вода прие харта на клиента
/ брой: 119
Харта на клиента на "Софийска вода" влезе в сила , съобщи на специална пресконференция търговският директор на дружеството Габриела Меркоре. Нашата цел е да отговорим в максимална степен на очакванията на хората в две направления - качеството на услугите, които предлагаме и и сроковете на реакцията ни. Вече поемаме ангажимент да реагираме на сигналите до два часа. Ако те са свързани с качеството на водата срокът за отстраняване на проблема е 48 часа. На писмата на клиентите вече ще отговаряме за 8, а не за 14 дни, допълни Меркоре.
Знаем, че работата ни понякога създава неудобство за потребителите, защото работим по инфраструктура и понякога се налага прекъсване на водата, за да се извършват ремонти или подмяна на тръбите. Още от миналата година направихме една крачка напред в информирането на нашите клиенти чрез безплатен смс. Телефонният ни център връща обаждания на оставени гласови съобщения до два часа, обясни тя. Меркоре каза още, че в хартата са включени и достъпни клиентски центрове, в които ще откриете отлично обслужване, разбиране на проблемите ви и обслужването им. Затова записахме в нашата харта, която е първата в ВиК сектора в България, че работим с удължено работно време и също така, че обикаляме отдалечените от София селища с нашия мобилен център за обслужване, подчерта тя.
За периода 2010-2018 г. са изградени или рехабилитирани 590 км водопроводи, както и 84 км канали с включени рехабилитирани и нови връзки към тях, с което общата дължина на ВиК мрежата в София вече надминава 5500 км., съобщи изпълнителният директор на ДСофийска водаУ Васил Тренев, отчитайки досегашниото изпълнение на бизнесплана на дружеството от 2017 до 2021 г. Досега течовете са намалени с 12 %., а до края на пеиода загубите на вода трябва да спаднат от 47% до 38%., а инвестициите да достигнат 209 млн. лв. Само за тази година те са 46.3 млн. лв., допълни Тренев. Според него досега не са засечени никакви отклонения в качеството на водата, доставяна по домовете.