22 Януари 2020сряда01:03 ч.

Позиция

Стачката: начин на употреба

/ брой: 283

автор:Христо Карастоянов

visibility 1375

На тая стачка краят й ту се мерне в далечината, ту се стопи зад семафорите; в София едните началници и другите началници - тия на синдикатите в бедежето и ония на самото бедеже - си играят вдъхновено на преговарящи и се ритат под масата; злите германски капиталисти най-безподобно си искат или парите, или влакчетата, та се наложи баш директорът на железницата да бъхти път дотам и да ги моли да си ни оставят поне половината "Дезиро"-та; телевизиите вече почти престанаха да показват празни гари и перони и съкрушени пътници от София за Перник (щото то пък нали по едно време от всички страни забръмчаха едни трактори - нещо къде-къде по-интересно)...
И именно тогава, явно водени от светлия девиз на дяда Вазова, че сега пътят е най-чист, тия от БДЖ-то какво направиха?
Тихо и кротко вдигнаха цените на билетите! На което му викат "въвеждане на нови, по-високи цени".
Разбира се, не се е чуло да въвеждат чисти, светли и топли вагони, спазване на разписанията или учтиви кондуктори. Но всичко по реда си: днес цените, утре може и нещо друго...
Аферим, бабо, машаллах! - както възклицава същият Вазов. Стачката си е стачка, влаковете може и да изстиват по гарите, касите могат да си стоят затворени, чакалните да са пусти, но цените скачат.
Отделно пък още преди това започна и поетапното спиране на 138 влака от различни линии, отдето всъщност започна и всичко.
Но и това не е всичко, според както се провикват в телевизионните шопове! Още влакове щели да спират!
А можело и всички да спрат.
***

Послепис на дежурния приватизатор:

Стачка ли, бял хляб ли - мореее...
При такава стачка другаде падат правителства. И идват други.
Просто защото транспорът е кръвоносната система на всяка държава, или поне тъй казват, де. Спре ли да му се движи на един човек кръвта - ясна е работата! Него вече и в правителствената болница не могат го спаси...
А у нас - нищо! Даже престанахме да забелязваме, че железницата май нещо стачкувала.
Което значи, че и без БДЖ можем.
И че БДЖ-то вероятно струва колкото БГА "Балкан" - стотина хиляди долара или нещо такова...
Ами наздраве тогава!

В Македония внасяли тонове боклуци от България

автор:Дума

visibility 44

Антитерористи ги гласят за охранители

автор:Дума

visibility 101

/ брой: 14

Грипът настъпва в България

автор:Дума

visibility 61

/ брой: 14

Хотелиери и ресторантьори искат 5% ДДС в туризма

автор:Дума

visibility 52

/ брой: 14

Откриха 50 тона полско птиче месо със салмонела

автор:Дума

visibility 69

/ брой: 14

БАБХ си купи пикапи за над 1,5 млн. лв.

автор:Дума

visibility 62

/ брой: 14

Русия има ново правителство

автор:Дума

visibility 0

Гърция с кампания за връщане на "мозъци"

автор:Дума

visibility 69

/ брой: 14

Малайзия отказва да е сметището на света

автор:Дума

visibility 63

/ брой: 14

Наемници избягали от Либия в Италия

автор:Дума

visibility 60

/ брой: 14

БНР в мъглата на неяснотите

автор:Павлета Давидова

visibility 87

/ брой: 14

Кога (ще) свърши войната?

автор:Велислава Дърева

visibility 116

/ брой: 14

ГЕРБ - Граждани за Екипно Рушене на България

автор:Юри Михалков

visibility 101

/ брой: 14

По въпроса за вноса

автор:Владимир Георгиев

visibility 55

/ брой: 14

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ