28 Април 2024неделя18:39 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Стачки и експерименти

/ брой: 14

автор:Деси Велева

visibility 202

Деси ВЕЛЕВА


Явно ГЕРБ в София ще изпратят мандата със загиващ градски транспорт. Освен че едва се крепи през последните години финансово, той бе посечен и от КОВИД-19 и енергийната криза. В момента фиаско търпи и скъпата, дългоочаквана система за таксуване, а заложените иновации в нея съвсем сринаха доверието на столичани в управляващите. Поредната "секира" идва от служителите на транспорта, които отново плашат с протести. Това не е първото предупреждение на заетите в сферата, но досега недоволството им достигаше само до предупредителни изяви и бе потушавано в зародиш. 

Дали пък не дойде моментът за ефективна стачка в транспорта? Това е един от секторите, които поддържат активния столичен живот. Без него София буквално загива. Съвсем резонно е заетите в сектора да искат по-високи заплати, по-добри условия за труд и възможност да си ползват отпуските. Тогава идва и въпросът къде отиват парите от държавната субсидия, от карти, билети, глоби, сини и зелени зони... И какво върши вездесъщият Център за градска мобилност, освен че се слави като черната дупка на общината. 

Чакахме реформи, чакахме удобни и съвременни условия за пътуване, чакахме достъпен транспорт. А получихме скрито вдигане на цените чрез глоби за валидиране и отмяна на евтини абонаментни карти, безплодни експерименти и взаимни обвинения кой носи отговорността на поредния неуспех. 

А, доколкото знаем, София от много години се управлява само от ГЕРБ. Мнозинството районни кметове също са на ГЕРБ. Върховете на общинските дружества и предприятия са заети от хора на ГЕРБ. Има ли изобщо място за въпроси чия може да бъде вината за случващото се в София, в районите и в градския транспорт? Да бъдат така добри да си поемат задълженията от партията в оставащите им няколко месеца от мандата, за да не оставят пълен батак за наследниците. И да не им минава през ума, че ще продължат да безчинстват още няколко години на "Московска" 33. Нали?

Корнелия Нинова честити Цветница на празнуващите

автор:Дума

visibility 9

Цветница е!

автор:Дума

visibility 240

13 зърнари са взели 52 млн. лв. субсидии

автор:Дума

visibility 904

/ брой: 80

Войната в Украйна удвои приходите на ВМЗ-Сопот

автор:Дума

visibility 853

/ брой: 80

Хващат най-много негодни банкноти от 10 лева

автор:Дума

visibility 751

/ брой: 80

ВМРО-ДПМНЕ води на първия тур

автор:Дума

visibility 897

/ брой: 80

Расте напрежението между САЩ и Китай

автор:Дума

visibility 1010

/ брой: 80

Педро Санчес подава оставка?

автор:Дума

visibility 835

/ брой: 80

Накратко

автор:Дума

visibility 785

/ брой: 80

По български

автор:Евгени Гаврилов

visibility 966

/ брой: 80

15 сергии

автор:Таня Глухчева

visibility 937

/ брой: 80

Хем най-бедни, хем богаташи...

visibility 833

/ брой: 80

Абсурдът "Боташ"

автор:Румен Овчаров

visibility 867

/ брой: 80

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ