25 Април 2024четвъртък15:15 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

"Свободни" медии

/ брой: 141

автор:Ивелин Николов

visibility 2446

Живеем във времена, в които информацията означава много - и знание, и влияние, и пари, и власт.
Българинът (а и не само той) вярва на медиите. Редовно чувам: "Така казаха по телевизията", "В един сайт са написали" или "Пише го във вестника - значи е вярно".
Дали обаче авторите на тези думи се замислят какво точно се случва в българските медии?
Гладна стачка обявиха вчера журналисти в Пазарджик (стр. 2). За да спасят радиото, в което работят.
От показни полицейски акции и партийни интриги дали спряхме да обръщаме внимание на важни неща? Кой, как и защо променя Закона за радиото и телевизията. Кой, как и защо сменя членове на Съвета за електронни медии и на Комисията за регулиране на съобщенията? Кой, как и защо раздава или отнема лицензи? Кой, как и защо купува вестници, радиостанции, телевизии, рекламни агенции и разпространителски мрежи? Кой, как и защо създава все нови и нови "информационни" сайтове? Кой, как и защо използва утвърдени марки на вестници или на телевизионни канали, но с нови концепции и с нови екипи? Има ли монополизъм в българското медийно разпространение и в рекламния пазар?
Нима в "свободните" медии не са чували заплахите: ще ти спра рекламата, ще изчезнеш от павилионите или - ще те спра от печат?
И - кой закриля всичко това? Кой има интерес от това?
Не е ли Той същият, който внушава на колегите: или си "свободен" да хвалиш властта, или си "свободен" да не си журналист.

Обществените поръчки над 5 млн. лв. под специален надзор

автор:Дума

visibility 250

/ брой: 79

Забраняват рекламата на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 262

/ брой: 79

Безплатни винетки за електромобилите на инвалидите

автор:Дума

visibility 314

/ брой: 79

Жилищните кредити с нови рекорди

автор:Дума

visibility 259

/ брой: 79

Северна Македония гласува за президент

автор:Дума

visibility 240

/ брой: 79

ЕП прие закон за защита на жените

автор:Дума

visibility 275

/ брой: 79

Хиляди деца в Румъния оставени на бабите

автор:Дума

visibility 268

/ брой: 79

Накратко

автор:Дума

visibility 204

/ брой: 79

Политически кукувици

автор:Александър Симов

visibility 296

/ брой: 79

Договорът с „Боташ“ е национално предателство

visibility 250

/ брой: 79

Как Йончева забрави "Ало, Банов"

автор:Дума

visibility 259

/ брой: 79

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ