"U2" избират с конкурс обложка на стар албум
/ брой: 18
Ирландската рок група "U2" избира с конкурс обложка на второто издание на албума "Achtung Baby". Материалите, които се подават на talenthouse.com, трябва да бъдат оригинални и неизползвани преди.
Поводът за конкурса е 20-ата годишнина от създаването на албума, който излиза за първи път на 19 ноември 1991 г., а в обложката му намират отражение много идеи и стилове. Колажът от фотографии символизира духа на 90-те години на ХХ век като промените в Европа след падането на Берлинската стена. Преиздаденият албум се появява на пазара във Великобритания на 31 октомври 2011 г. и в САЩ на 1 ноември 2011 г.
Най-важното условие в конкурса е творбите да носят същата идея, каквато има оригиналната обложка. Задачата на участниците e да изпратят авторски снимки или илюстрации, които да отразяват днешната действителност. Предизвикателството към тях е да предложат своето мнение какви фотографиии/или обложки биха били част от колажа, ако "Achtung Baby" беше издаден днес.
За юбилейното преиздаване официалният дизайнер на групата Шон Макграт и фотографът Антон Корбайн ще изберат 15 предложения, които ще бъдат събрани в колаж, но само един от 15-те финалисти ще бъде посочен за победител на 20 февруари. Голямата награда е трабант, декориран в оригиналния стил на "Achtung Baby". Работата, събрала най-много гласове на публиката, ще се сподели във всички социални мрежи и ще се публикува в сайта на "U2", като гласуването ще е между 24 и 30 януари.