11 Май 2024събота08:27 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

ЗА 6 ДНИ: Повече от 70 тежки произшествия с 13 загинали и над 90 ранени

Експерт: Пътната маркировка на много места е некачествена и изчезва бързо

автор:Дума

visibility 504

Тежка катастрофа между автобус с румънска регистрация и лека кола стана в нощта на 6 август на пътя Велико Търново - Русе, в участъка между селата Куцина и Поликраище. 

По данни на Богдан Милчев от Института по пътна безопасност от 2 до 8 август има повече от 70 тежки произшествия с 13 загинали и над 90 ранени. "В момента се намираме в безпрецедентна криза на транспортната ни система. ДАПБ няма план за управление на рисковете и го искаха от нас. Тунел "Железница" е готов, но не се правят геоложки проучвания заради свлачищата. Трябва да има екшън план, който да включва засилен контрол на движението по време на движение с нови средства", смята той. 

Според пътния експерт инженер Живко Гелков на много места липсва маркировка, а тя изчезва, тъй като е нанесена с некачествени материали. "Има обективни и субективни фактори влияят за възникване на катастрофа. Основното е човешка грешка. В участъка на катастрофата има много дървета и храсти, а това ограничава видимостта. Пътният знак за ограничение от 60 км/ч не решава проблема с видимостта", посочи той в ефира на Нова нюз. 

По думите му в АПИ има структура, а и в пътните служби по области има хора, отговорни за пътната безопасност, а не БГ Тол и на КАТ.

 


Последвайте или харесайте в-к "ДУМА" във ФЕЙСБУК   --> ТУК <--

Споделяйте нашите публикации.

 

 

 

И трите телекома с рекордни приходи

автор:Дума

visibility 375

/ брой: 86

Гвоздейков пак смени началника на НКЖИ

автор:Дума

visibility 376

/ брой: 86

Вето върху тавана за надценката на хляба

автор:Дума

visibility 401

/ брой: 86

Червеното месо и млякото разболяват планетата

автор:Дума

visibility 389

/ брой: 86

Европа се окъпа в светлини за 9 май

автор:Дума

visibility 373

/ брой: 86

Катастрофална загуба за социалдемократите в РСМ

автор:Дума

visibility 357

/ брой: 86

Популярността на САЩ като глобална сила спада

автор:Дума

visibility 356

/ брой: 86

Си Дзинпин пристигна в Унгария

автор:Дума

visibility 365

/ брой: 86

Време е

автор:Александър Симов

visibility 337

/ брой: 86

С надежда за партньорство

visibility 334

/ брой: 86

Извращението Евровизия

visibility 351

/ брой: 86

9 май - ден на Победата

автор:Дума

visibility 357

/ брой: 86

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ