19 Април 2024петък18:08 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Засекретяване

/ брой: 213

автор:Мая Йовановска

visibility 588

Мая ЙОВАНОВСКА


И като чуят хората тол, ясно е, че иде реч за един от големите проекти на ГЕРБ, осъществен калпаво с милиони от нашите пари. Той бе заченат с основния аргумент, че който най-много троши пътищата, трябва и най-много да плаща. И също, че ще е "печатница за пари" (по Борисов) с приходи от 1 млрд. лв. А се оказа, че създадената огромна административна структура е "импотентна" и не може да събери дори колкото приходите от винетки за леките автомобили.

Тази система, която заработи с огромно закъснение през март 2020 г., е синоним на зле свършена работа. Тя тръгна и продължава да функционира с огромни, непропорционални реверанси от страна на Борисов и сие в полза на тежките превозвачи. Гроздан Караджов, който се пънеше, също не успя да "въдвори" докрай полагащото се на тежките превозвачи.

За капак служебното правителство се готви на практика да засекрети тол системата, като я направи част от националната сигурност. Предлага се Националното тол управление да стане обект със стратегическо значение, като бъде включено в Списъка на стратегическите обекти и дейности от значение за националната сигурност. С думи прости това означава сериозно засекретяване. Последно това бе направено с части от прословутия ГКПП "Капитан Андреево", около който от месеци вървят скандали, проверки, обвинения и стана нещо като синоним най-малкото за съмнения.

Сред аргументите това да се направи е, че ако не бъде вкарана националната тол система в списъка на стратегическите обекти и дейности, то може да има отрицателни икономически въздействия. Например намаляване на постъпленията!? Аргументите са странни и дори спорни.

А иначе тази дейност, чието тръгване и функциониране бе съпроводено с поредица от скандали и все още неизяснени обвинения (МВР прати на прокуратурата материали от проверки), така ще се окаже още по-непрозрачна и по-недостъпна за граждански контрол.

 


Последвайте или харесайте в-к "ДУМА" във ФЕЙСБУК   --> ТУК <--

Споделяйте нашите публикации.

 

 

 

 

БСП огласява днес доклада за договора с ,,Боташ"

автор:Дума

visibility 316

/ брой: 75

Еврото пак се отлага

автор:Дума

visibility 421

/ брой: 75

Руските активи - в полза на Украйна

автор:Дума

visibility 380

/ брой: 75

Полицията разтури лагер на 450 мигранти в Париж

автор:Дума

visibility 305

/ брой: 75

САЩ връщат петролните санкции за Венецуела

автор:Дума

visibility 298

/ брой: 75

Накратко

автор:Дума

visibility 238

/ брой: 75

Признат провал

автор:Евгени Гаврилов

visibility 304

/ брой: 75

Отново за енергийно бедните

visibility 274

/ брой: 75

Липса на отговорност

автор:Александър Урумов

visibility 296

/ брой: 75

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ