Д-р Десислав Тасков:
Завършваме стратегията „Бранд България“, която е Триумфалната арка за туризма в България
/ брой: 181
"Завършваме стратегията „Бранд България“, която е Триумфалната арка за туризма в България. Както в Париж от Триумфалната арка започват всички големи булеварди, така и от стратегията „Бранд България“ ще тръгнат всички основни направления на туризма в страната - културен, балнео и СПА, планински, морски, винен, гурме, приключенски, зимен и екологичен. В същината си стратегията представлява цялостната визия за сектора, чрез която България ще демонстрира на чуждестранните туристи и пазари страната като целогодишна атракция", заяви председателят на Комисията по туризъм в парламента и депутат от ПГ„БСП-ОБЕДИНЕНА ЛЕВИЦА“ д-р Десислав Тасков от международното изложение по туризъм в Париж.
Надявам се, че скоро Законът за туроператорите ще влезе на дневен ред за обсъждане на първо четене в парламентарна зала, защото с него не защитаваме само туристическия бранш, но и потребителите, обяви той. Д-р Тасков обясни, че предстои да се съгласуват законови разпоредби с различните министерства, но основата е вече положена.
По покана на д-р Тасков на българския щанд присъства и посланикът на България във Франция Радка Балабанова - Рулева, което допълнително подсилва институционалната подкрепа към усилията за популяризиране на страната ни като туристическа дестинация.
Влизането в Шенген и в еврозоната, облекчаването на визовия режим за трети страни трябва да превърнем в предимства, особено в туристическия бранш, категоричен е д-р Десислав Тасков.
