22 Април 2025вторник09:54 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

50% от малкия бизнес трудно оцелява

/ брой: 41

автор:Дума

visibility 488

Без излишен оптимизъм започва годината за малкия и среден бизнес у нас. Докато инфлацията расте, а страхът от рецесия се засилва, търговците и ХоРеКа (хотели, ресторанти, кафенета) секторът остават притеснени от настоящето и несигурни за бъдещето, показва проучване на Glovo. Близо половината от участниците в изследването твърдят, че са в "режим на оцеляване", а едва 25 на сто от тях предвиждат значителен растеж до края на 2023-а. 

Промяната в потребителските навици след пандемията и последвалият икономически спад са основната причина за тревога. Като непосредствено предизвикателство повече от половината от анкетираните посочват свитите разходи на клиентите (57%) и инфлацията (54%), а близо три четвърти се притесняват за бъдещите печалби.  

Преобладаваща част от участниците (88%) в проучването са убедени, че за да останат конкурентни на пазара, трябва да познават добре потребителските нужди. Според 76% от запитаните, в бъдеще клиентите ще искат още по-голям избор и по-персонализирани услуги. Близо 40 на сто пък са забелязали, че съвременните консуматори се интересуват повече от опита си при поръчка на храна онлайн, отколкото от преживяването във физическите обекти. 32% смятат  оптимизацията на доставките за решаваща за бъдещето на техния бизнес.

Инициаторите на бойкота поискаха по-ниски цени за Великден

автор:Дума

visibility 6544

/ брой: 72

От 1 май декларираме пред НАП коли, купени в чужбина

автор:Дума

visibility 6818

/ брой: 72

Банкнотите от 20 лв. са най-често фалшифицирани

автор:Дума

visibility 5098

/ брой: 72

При размразено месо трябва да има 2 дати на етикета

автор:Дума

visibility 10439

/ брой: 72

Истината лъсна

автор:Александър Симов

visibility 9834

/ брой: 72

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ