26 Април 2024петък21:14 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Според изследване

Българинът е консервативен потребител

/ брой: 147

автор:Дума

visibility 1601

36,3% от 3-членните български домакинствa харчат месечно за хранителни продукти до 300 лева. Това показва 2-годишно маркетингово изследване за потребителските предпочитания и нагласи, изготвено от "e-training.bg", предаде econ.bg. Анализът включва в себе си 2 по-малки проучвания, направени в София и 6 големи града на страната. Включена е и отделна теоретична част за методологията и критериите, по които е изготвен анализът. В столицата са анкетирани над 1300 души, а в страната - 600 души. Софиянци са анкетирани на изхода на магазини от веригите хипермаркети, а хората в страната - по домовете. Зададени са им по 18 въпроса.
64,6% от анкетираните софиянци са заявили, че предпочитат основно да пазаруват във веригите супермаркети като "Билла" и "Метро". 80% от  потребителите в цялата страна са заявили, че предварително са планирали покупките. Импулсивните покупки са малък процент. Според авторите на изследването резултатите от тази част дават основание да се заключи, че българинът е консервативен потребител.
На въпроса по какви критерии избирате търговските вериги, отговорите показват, че за анкетираните определящи са качеството на стоките, цените, местоположението, разнообразието, възможността за самообслужване. Интересен факт от проучването показва, че анкетираните потребители  не правят разлика между супермаркет, хипермаркет, дискаунт или верига от супермаркет.

13 зърнари са взели 52 млн. лв. субсидии

автор:Дума

visibility 268

/ брой: 80

Войната в Украйна удвои приходите на ВМЗ-Сопот

автор:Дума

visibility 282

/ брой: 80

Хващат най-много негодни банкноти от 10 лева

автор:Дума

visibility 248

/ брой: 80

ВМРО-ДПМНЕ води на първия тур

автор:Дума

visibility 255

/ брой: 80

Расте напрежението между САЩ и Китай

автор:Дума

visibility 317

/ брой: 80

Педро Санчес подава оставка?

автор:Дума

visibility 278

/ брой: 80

Накратко

автор:Дума

visibility 208

/ брой: 80

По български

автор:Евгени Гаврилов

visibility 300

/ брой: 80

15 сергии

автор:Таня Глухчева

visibility 296

/ брой: 80

Хем най-бедни, хем богаташи...

visibility 259

/ брой: 80

Абсурдът "Боташ"

автор:Румен Овчаров

visibility 267

/ брой: 80

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ