20 Май 2024понеделник12:55 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Брюксел разреши строителството на "Струма" извън дефилето

/ брой: 43

автор:Дума

visibility 212

България е получила разрешение от Европейската комисия за проектиране и строителство на платното от магистрала "Струма" от Кулата към София, което е извън Кресненското дефиле и минава източно от него. С това се дава възможност да започне работата по последния участък на магистралата между Крупник и Кресна, съобщи регионалното министерство. Правителството е възложило на министрите на регионалното развитие и на транспорта да предприемат необходимите действия за проектиране и изграждане на този участък от "Струма". За другото платно на магистрала "Струма" – от София към Кулата, което е извън Кресненското дефиле, тепърва ще се разглеждат възможните алтернативи. Възложено е прединвестиционно проучване.
Всъщност ЕК е одобрила наполовина приетия вариант за трасе още от времето на ГЕРБ – Източен Г10.50. Той предвижда трасето да се раздели на две платна – едното в посока Гърция да мине през съществуващия път Е79 през дефилето, а в посока София да се изгради нов път източно от него. На практика комисията одобрява да започне проектирането и строителството на лявото платно – в посока София – което ще бъде качено по източния склон на Пирин. Експерти алармираха още преди години, че строителството там ще е трудно, тъй като наклоните са големи и ще трябва да се построят множество виадукти.

Енергетиката катастрофира при ГЕРБ и ПП-ДБ

автор:Дума

visibility 177

/ брой: 92

"Булгаргаз" продава капацитета си в турските терминали

автор:Дума

visibility 179

/ брой: 92

Харчим най-много за храна и жилище

автор:Дума

visibility 179

/ брой: 92

Майдан в Грузия?

автор:Дума

visibility 178

/ брой: 92

Косово подобрява социалното подпомагане

автор:Дума

visibility 172

/ брой: 92

Накратко

автор:Дума

visibility 143

/ брой: 92

Порои и наводнения в Западна Европа

автор:Дума

visibility 177

/ брой: 92

Странни статистики

автор:Евгени Гаврилов

visibility 168

/ брой: 92

Не разпилявайте гласа си

автор:Дума

visibility 203

/ брой: 92

Проповедниците на лъжата

автор:Александър Симов

visibility 163

/ брой: 92

Не харесвам привилегиите на политиците

автор:Дума

visibility 206

/ брой: 92

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ