16 Май 2024четвъртък15:53 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Държава на авариен режим

/ брой: 113

автор:Наталия Гергова

visibility 2185

Колони от тежкотоварни и леки автомобили се извиват от няколко дни ту на един, ту на друг гранично-пропускателен пункт. Защото митниците сменяли софтуера си. В най-активното време на деня - от 10 до 14 часа. Вчера пък митниците в цялата страна работеха "по аварийна процедура" с хартиени формуляри пак по същата причина и пак в най-активното време - от 10 до 14 часа. Защо не го правят през нощта например, когато напливът за митнически документи ще е в пъти по-малък, отколкото през деня? По света тези неща се правят през нощта, за да се намали максимално негативният ефект върху клиентите.
Ние обаче явно нямаме нищо общо със света. В случая митниците минаха на авариен режим през деня най-вероятно за да е по-удобно за фирмата, която инсталира софтуера. Що да работят хората нощем? Много важно, че гражданите - наши и чужди, ще висят по опашки и ще псуват.
Същото е и с топлофикациите, и с ВиК. Уж имат дежурни екипи, ама тия екипи не отстраняват авариите през нощта, та на сутринта хората даже да не разберат, че е имало авария, ами чакат да съмне, да си изядат баничката, да си изпият кафето и чак тогава започват да копат. По това време гражданите минават на авариен режим.
Така е и с ремонта на улиците. Поне в София. За улеснение на фирмите всички улици се ремонтират накуп, в най-натовареното време на деня, та максимално да затруднят софиянци и гостите на столицата. И пак сме на авариен режим.
Да не говорим за прословутото метро. То също се строи така, че да е лесно за фирмите. По тази причина не минава през жилищните комплекси, а покрай тях, и хората извървяват километри от дома си до станциите и обратно. Пак аварийно, защото заради метрото им спряха автобусите.
Ей затова все повече хора аварийно ще минат първо през митниците, после през граничната бразда и - дим да ги няма.

Еврокомисията ни отписа за еврото догодина

автор:Дума

visibility 447

/ брой: 90

Прогнозират добър летен сезон, откриват го в петък

автор:Дума

visibility 478

/ брой: 90

Лозарският сектор е в трудна ситуация

автор:Дума

visibility 460

/ брой: 90

Рекордните 6,73 млрд. лв. осчетоводени неправилно

автор:Дума

visibility 404

/ брой: 90

Атентат срещу Роберт Фицо

автор:Дума

visibility 485

/ брой: 90

ЕС одобри пакта за миграцията

автор:Дума

visibility 489

/ брой: 90

Гърция забрани телефоните в час

автор:Дума

visibility 492

/ брой: 90

Накратко

автор:Дума

visibility 407

/ брой: 90

С теб сме, Роберт!

автор:Дума

visibility 471

/ брой: 90

Сами сме срещу мобилните оператори

visibility 483

/ брой: 90

Имитация на нормално

visibility 425

/ брой: 90

БСП срещу статуквото и в защита на националните интереси

автор:Дума

visibility 554

/ брой: 90

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ