14 Май 2024вторник10:07 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

От редактора

Докога Fibank ще се гаври с наши класици?

/ брой: 128

автор:Борис Данков

visibility 8680

Веднъж вече писахме (в броя на ДУМА от 24 май т.г.) за тази скандална рекламна кампания на Fibank, определена от шефа на банката Васил Христов като "социален и културен проект", посветен на Празника на славянската писменост и българската просвета и култура. Кампанията включва шест рекламни клипа с участието на артистите Христо Мутафчиев, Васил Михайлов, Цветана Манева, Ана Пападопулу, Юлиан Вергов и Лилия Маравиля, които рецитират стихотворения на Ботев, Вазов, Яворов, Багряна и Вапцаров, като в края на всеки рецитал се прикачва рекламен текст "Моята банка" с логото на Fibank. От края на май рекламните клипове се тиражират по четирите национални телевизии, включително по You tube и плазмените монитори на столичния метрополитен.
Изпълнителният шеф на Fibank твърди, че това не било реклама, а само едно послание, чиято цел била да ни обогати духовно и патриотично. Като по сценарий заваляха и пиар-публикациите, организирани от банката и посветени на "корпоративната кампания". Ама колко позитивна била тази "находка" на банкерите, какъв "урок по родолюбие" били тези рецитации, как клипчетата зареждали с "патриотизъм и гордо чуство" всеки зрител, как родните звезди вълнуващо рецитирали литературна класика и пр. журналистически дрънканици, медийни клишета и глупости на търкалета. А истината за "духовния празник", който ни подарява Fibank, може да се прочете във фейсбук страницата на самата банка, където нейни клиенти недвусмислено са написали, че това е "нагла гавра" с българските класици, че "не е редно да ползвате имената на велики българи и да си правите реклама на техен гръб". Просто и ясно като бял ден - на което рекламните "модератори" на банката уклончиво отговарят, като го усукват по килифарски и повтарят твърдението на своя шеф, че това не е реклама, а... духовно послание.
А какво е това, когато към съответния рецитал от стихове на Вазов, Яворов, Вапцаров и Багряна е лепната реклама "Моята банка" и логото на Fibank? Какво е това, доц. Лозанов - реклама, абракадабра или дрън-дрън ярина? А кажете.

500 000 агнета продадени за празниците

автор:Дума

visibility 767

/ брой: 87

800 000 българи тръгват за сезонна работа в чужбина

автор:Дума

visibility 696

/ брой: 87

Правят електронна партида за всеки имот

автор:Дума

visibility 699

/ брой: 87

Уникредит подменя картите на 1 милион клиенти в България

автор:Дума

visibility 647

/ брой: 87

Москва започна офанзива в Харковска област

автор:Дума

visibility 749

/ брой: 87

Силяновска се закле като президент на "Македония"

автор:Дума

visibility 688

/ брой: 87

Захарова изгледала "погребението" на Европа

автор:Дума

visibility 700

/ брой: 87

Тихи фанфари

автор:Аида Паникян

visibility 726

/ брой: 87

Тъжна равносметка

автор:Велизар Енчев

visibility 757

/ брой: 87

Големият скок на Китай

visibility 855

/ брой: 87

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ