30 Април 2024вторник09:07 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Експерти правят оглед на мястото на катастрофата на АМ „Тракия”

автор:Дума

visibility 394

Експерти правят огледът на участъка при 163 км на АМ "Тракия", където в неделя ТИР скъса мантинелата и навлезе в насрещното движение.

След навлизането му в насрещното, ТИР-ът помете 4 автомобила, при тежкия инцидент загинаха петима души, а шестима бяха ранени, включително и 3-годишно дете.

Движението по магистралата в еднокилометровия участък ще е ограничено до 18 ч.

На място са инж. Иван Досев - член на Управителния съвет на Агенция "Пътна инфраструктура" и Диана Русинова от Европейския център за транспортни политики.

Мантинелата на участъка е била стара и за подмяна, но това не е причината за инцидента, каза по време на огледа на участъка Досев. Мантинелата е била поставена през 1993 г. и до този момент е отговаряла на всички нормативни изисквания към ограничителните системи.

Диана Русинова от Европейския център за транспортни политики смята, че пътната маркировка все още е годна, а причина за катастрофата е грешка на водача, след което и инфраструктурата е допринесла за фаталния край.

Христо Радков от Българското обединение на шофьорите пък коментира, че причината е техническа неизправност в предната лява гума. 

БСП успя да запази работните места в мините

автор:Дума

visibility 571

/ брой: 81

"Боташ" не иска прекратяване на споразумението с "Булгаргаз"

автор:Дума

visibility 599

/ брой: 81

Новите двуетажни влакове пристигат през 2026 г.

автор:Дума

visibility 507

/ брой: 81

Fitch очаква политическата криза пак да отложи еврото

автор:Дума

visibility 457

/ брой: 81

Хиляди испанци подкрепиха Санчес

автор:Дума

visibility 590

/ брой: 81

Нелегални мигранти с менте лични карти

автор:Дума

visibility 603

/ брой: 81

САЩ и Китай трябва да са партньори

автор:Дума

visibility 562

/ брой: 81

Накратко

автор:Дума

visibility 511

/ брой: 81

Загинал на работа

автор:Аида Паникян

visibility 601

/ брой: 81

Маските паднаха

visibility 607

/ брой: 81

Украйна – камикадзе на САЩ

автор:Юри Михалков

visibility 647

/ брой: 81

БСП е алтернатива за развитието на България

автор:Дума

visibility 545

/ брой: 81

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ