21 Май 2024вторник04:28 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Експерти правят оглед на мястото на катастрофата на АМ „Тракия”

автор:Дума

visibility 409

Експерти правят огледът на участъка при 163 км на АМ "Тракия", където в неделя ТИР скъса мантинелата и навлезе в насрещното движение.

След навлизането му в насрещното, ТИР-ът помете 4 автомобила, при тежкия инцидент загинаха петима души, а шестима бяха ранени, включително и 3-годишно дете.

Движението по магистралата в еднокилометровия участък ще е ограничено до 18 ч.

На място са инж. Иван Досев - член на Управителния съвет на Агенция "Пътна инфраструктура" и Диана Русинова от Европейския център за транспортни политики.

Мантинелата на участъка е била стара и за подмяна, но това не е причината за инцидента, каза по време на огледа на участъка Досев. Мантинелата е била поставена през 1993 г. и до този момент е отговаряла на всички нормативни изисквания към ограничителните системи.

Диана Русинова от Европейския център за транспортни политики смята, че пътната маркировка все още е годна, а причина за катастрофата е грешка на водача, след което и инфраструктурата е допринесла за фаталния край.

Христо Радков от Българското обединение на шофьорите пък коментира, че причината е техническа неизправност в предната лява гума. 

Енергетиката катастрофира при ГЕРБ и ПП-ДБ

автор:Дума

visibility 490

/ брой: 92

"Булгаргаз" продава капацитета си в турските терминали

автор:Дума

visibility 527

/ брой: 92

Харчим най-много за храна и жилище

автор:Дума

visibility 490

/ брой: 92

Майдан в Грузия?

автор:Дума

visibility 553

/ брой: 92

Косово подобрява социалното подпомагане

автор:Дума

visibility 542

/ брой: 92

Накратко

автор:Дума

visibility 427

/ брой: 92

Порои и наводнения в Западна Европа

автор:Дума

visibility 510

/ брой: 92

Странни статистики

автор:Евгени Гаврилов

visibility 540

/ брой: 92

Не разпилявайте гласа си

автор:Дума

visibility 558

/ брой: 92

Проповедниците на лъжата

автор:Александър Симов

visibility 531

/ брой: 92

Не харесвам привилегиите на политиците

автор:Дума

visibility 542

/ брой: 92

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ