07 Май 2024вторник22:48 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

ЕС отпусна 250 млн. евро за софийското метро

Днес МРРБ има два пъти повече пари от 2008 г. благодарение на европейските фондове

/ брой: 247

автор:Дума

visibility 726

Общо 250 млн. евро в рамките на Оперативна програма "Транспорт" вече са прехвърлени за строителството на участъците от софийското метро, изграждани с европейски средства. Това каза министърът по управление на средствата от ЕС Томислав Дончев вчера пред журналисти.
Средствата ще бъдат заделени за изграждането на метрото в София на базата на релокации между отделните оси на Оперативната програма. За целта 190 млн. евро ще бъдат прехвърлени по приоритетна ос 1 - за изграждане на железопътна инфраструктура, и по ос 2 - за развитие на пътната инфраструктура. Това не означава, че това ще са фиксираните средства в дългосрочен план, възможни са и други релокации, обясни министърът.
В момента проектът за софийското метро е най-бързо движещият се проект по оперативната програма заедно с автомагистрала "Тракия", коментира Дончев мотивите за релокацията на средства. Имаме приоритетната задача там, където има висока степен на техническа готовност да се осигури ресурс, допълни министърът.
С пари от ЕС се изгражда част от разширението на първия диаметър на метрото в столичния квартал "Младост 1", както и на втори метродиаметър - от "Надежда" до "Черни връх". Пускът на метрото до "Черни връх" е 2012 г. Окончателното въвеждане в експлоатация на автомагистрала "Тракия" в цялата й дължина се очаква да бъде през 2012 г.
"Благодарение на европейските фондове 2011 г. може да надмине пиковата 2008-а по инвестиции в републиканските пътища. Тогава общо 768 млн. лв. са инвестирани през бюджета, като от тези средства 400 млн. лв. са били за текущ ремонт и поддръжка, а 368 млн. лв. за инвестиционни дейности." Това каза министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев вчера на пресконференция. Той посочи още, че сега МРРБ има 2 пъти повече пари благодарение на отключените европейски фондове.

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 2278

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 2238

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 2047

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 2356

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 2634

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 2152

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 2170

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 2446

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 2261

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 2396

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ