15 Май 2024сряда06:20 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Образование

Хитрите врътки на МОН

/ брой: 129

автор:Дума

visibility 44

При сравняването на резултатите от изпитите по години ДУМА установи още една абсурдна практика на МОН - за всяка година министерството обявява резултатите по различен начин. Примерно, ако едната година се посочва средният успех от изпитите в проценти, следващата година той е в точки, третата година - в бал от 2 до 6. Или пък в различните години се съобщават различни параметри на оценяването. Така за страничното око става достатъчно трудно да проследи как се променят резултатите дори при два последователни випуска. Налага се да се правят твърде много изчисления и сравняване чрез превръщане на резултатите ту в проценти, ту в бал, ту в точки. Това може би обяснява донякъде и липсата на сериозни анализи от страна на МОН, което уж беше една от целите на външното оценяване. Обяснява и факта, че години наред се отчитат едни и същи слабости по един и същи предмет, без да има видимо предприети мерки за преодоляването им. Нещо повече, разликата в скалите за оценяване изобщо не е попречила на МОН да прави некоректни сравнения между резултатите, примерно за 2015 и 2016 г. Според зам.-министър Стаматов за слабите оценки не са виновни учебните програми, а това, че децата просто не искат да учат. Е, щом не са виновни учебните програми, кое налага сега МОН да прави изцяло нови учебни програми, в които изучаваното съдържание, примерно по литература и история, се размества тотално и се обръща с краката нагоре? Кунева пък съзря причината за слабия успех в учителите - 20 години поред учители ставали най-слабите студенти по педагогика...        
 

Железничарите искат оставка на ръководството на НКЖИ

автор:Дума

visibility 426

/ брой: 88

БДЖ пак се разделя с хартиеното билетче срещу 16 млн. лв.

автор:Дума

visibility 375

/ брой: 88

Денят на данъчната свобода настъпи

автор:Дума

visibility 353

/ брой: 88

Работници от Бангладеш ще берат череши у нас

автор:Дума

visibility 383

/ брой: 88

България отхвърля проявата на Силяновска

автор:Дума

visibility 434

/ брой: 88

Шойгу на нов пост, сменя го икономист

автор:Дума

visibility 427

/ брой: 88

Каталунските сепаратисти губят мнозинството си

автор:Дума

visibility 396

/ брой: 88

Накратко

автор:Дума

visibility 334

/ брой: 88

Дано не е късно

автор:Мая Йовановска

visibility 430

/ брой: 88

Комуникационна грешка

автор:Деси Велева

visibility 382

/ брой: 88

Пак Путин е виновен!

автор:Таня Глухчева

visibility 429

/ брой: 88

За достойна България в мирна Европа!

автор:Дума

visibility 354

/ брой: 88

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ