20 Април 2024събота17:29 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Комитова разказа за теч на гориво в участъка на катастрофата по „Струма“

автор:Дума

visibility 153

Има индикации, че на 300 метра преди катастрофата е имало теч на гориво и пушек. Това разкри регионалният министър Виолета Комитова в ефира на Нова телевизия, коментирайки проверката на МРРБ на АМ „Струма“ в отсечката на тежкия инцидент. Но така и не даде повече подробности нито откъде е тази индикация, нито дали е част от разследването на причините за катастрофата.

Тя коментира и изнесените вчера от МРРБ заключения, че участъкът, където катастрофира и изгоря автобусът с македонски туристи, не е магистрала, защото няма Акт 16.

Вярвайте ми, допреди няколко дни не знаех, че това не е АМ „Струма”. Това е един обикновен междуградски път – не е магистрала, не е и скоростен път, каза Комитова. С просто око всички виждаме един широк, хубав път. Но с просто око не можем да усетим наклоните по пътя, добави тя.

Комитова е категорична, че регулярно трябва да се правят проверки за състоянието на инфраструктурата. Уточни обаче, че това е трудна и бавна работа. Само за този участък от 31 км ни отне една седмица, каза министърът.

Проверката на пътищата трябва да бъде системен процес, който да отчита опасните зони и местата с дефекти, които трябва да се ремонтират и рехабилитират. В моя мандат не съм имала възможност да обиколя тези участъци, обясни още Комитова.

На мястото има знаци за чешмичка, знак за скорост, който е възможно да е паднал преди месеци – не мога да кажа какво е на място. АПИ предприе действия да възстанови мантинелата. Най-голямата ни слабост обаче е маркировката. Положена е само средната осева линия, разказа тя.

БСП огласява днес доклада за договора с ,,Боташ"

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 75

Еврото пак се отлага

автор:Дума

visibility 468

/ брой: 75

Руските активи - в полза на Украйна

автор:Дума

visibility 423

/ брой: 75

Полицията разтури лагер на 450 мигранти в Париж

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 75

САЩ връщат петролните санкции за Венецуела

автор:Дума

visibility 328

/ брой: 75

Накратко

автор:Дума

visibility 266

/ брой: 75

Признат провал

автор:Евгени Гаврилов

visibility 348

/ брой: 75

Отново за енергийно бедните

visibility 321

/ брой: 75

Липса на отговорност

автор:Александър Урумов

visibility 325

/ брой: 75

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ