Кой сега е Номер 1?
/ брой: 68
Tesla е вече сред първите 10 автомобилни марки в света, а моделът й S е №1 според авторитетното издание Consumer Reports. Това е следствие на старата истина в търговията, че имиджът е жизнено важен за всяка търговска марка. Той кара хората да я предпочитат, силният имидж води до широко признание за марката, кара хората да търсят и купуват колите й. Дори помага клиентите да не се заглеждат особено в подробностите на изделията и дребните пропуски в тях, улеснявайки компанията в растежа й на пазара. От Tesla Motors правят много за култивиране на имиджа през последните години и работата им дава резултати – марката е вече в първата десетка на годишното изследване за харесване на марките от купувачите на Consumer Reports.
Независимо от някои проблеми и „войната“ с мощната гилдия на щатските дилъри, заради стремежа й сама да продава директно колите си, Tesla върви нагоре, почти без спънки. Отлични резултати на тестовете, максимално ниво на безопасност за автоиндустрията в краш-тестовете, награди за дизайн и новаторство, високи нива на котиране на борсата и общ скок на рейтинга като марка от 47 на 88 точки в рейтинга и пето място в нета, непосредствено след такива традиционни марки и производители гиганти като Toyota, Ford, Honda и Chevrolet.
Според Consumer Reports скокът на Tesla се държи на способността на марката да печели в доста области на представянето си като качество, безопасност, динамичност, цена, горивна икономия, дизайн-стил и технологична иновация.
Toyota все още води в полето на горивната икономичност, най-вече заради милионните реализации на модела си Prius, Chevrolet при динамичното представяне заради новите Corvette Stingray и Camaro.
Tesla Model S е шампион в областта на задоволството на клиентите от покупката си и нейното използване, подобно на това, което направи Chevrolet Volt в предишните две години в изследването. Няма съмнение, че вървежът на марката нагоре ще продължи и нататък и няма да е чудно, ако оглави догодина цялото класиране.