16 Юни 2024неделя22:03 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Наглост

/ брой: 109

автор:Мая Йовановска

visibility 667

Мая Йованоска



Години наред, правителство след правителство, упорито и последователно превозвачите показват, че могат да постигат целите си. И винаги играят по един и същи начин, с едни и същи заплахи за протести и блокиране на пътища. Не пропускат да направят по едно показно, да докажат, че могат да ти "стъжнят животеца", даже май използват едни и същи оборотни плакати. Затова не е учудващо, че пак успяха да си уредят отсрочка за тол таксите. Този път с преходен период от шест месеца, в които увеличението ще е само една втора от първоначално предложеното.
Нека припомним, че изграждането на прословутата тол система беше оправдано от Бойко Борисов именно с това, че тежкотоварните превозни средства най-много рушат пътищата. И затова трябва да плащат. Което е справедливо, но не се случи. И обхватът на платените пътища беше тотално намален от първоначално обявения, и тарифите също.
Още в началото на годината, когато Гроздан Караджов (понастоящем регионален министър) заяви, че ще ги кани на преговори за увеличаване на тол таксите и разширяване на обхвата на тол системата, започнаха вопли, сълзи и заплахи. Вярно е, че транспортът е сред тежко пострадалите от кризата, но защо ние да плащаме тяхната сметка. Наглостта им е безгранична най-малкото, защото ние с винетките си покриваме основната част от средствата, събирани като пътни такси.
Това поведение продължава, защото след остъпката, която им направи министърът, те пак плашат. Един транспортен шеф, който демонстриаше близки отношения с Борисов, реди как таксите за воторокласните пътища българските граждани щели да усетят по джоба си. И пак размахаха плашилото, с което ни страхуваха преди години - как това ще удари директно цената на хляба. И ще помпа инфлация, и ще свие потреблението, и те продължавали да са готови за протести. И това ако не е рекет?!

Едното платно на "Струма" ще е извън дефилето

автор:Дума

visibility 1318

/ брой: 111

Произвеждаме все по-малко плодове

автор:Дума

visibility 1228

/ брой: 111

Задава се голям излишък на петрол

автор:Дума

visibility 1155

/ брой: 111

Пускат еднодневна винетка за леките коли

автор:Дума

visibility 1111

/ брой: 111

Не давайте партията на търговците

автор:Дума

visibility 1418

/ брой: 111

Трябва ни управление на широка основа

автор:

visibility 1334

/ брой: 111

БСП е жертва на структурите си

visibility 1466

/ брой: 111

Конференция за мир или "път към нищото"

автор:Таня Глухчева

visibility 1331

/ брой: 111

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ