19 Май 2024неделя02:57 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Офроуд в града

/ брой: 271

автор:Светлана Велева

visibility 1335

Блъсканица, задушлив въздух, застопорени прозорци, усещане за офроуд - заради карането с голяма скорост през дупки. Нещо като каруца с диви коне, но с покрито купе, а "кочияшът" нерядко пуши. Обикновено си правостоящ в смущаваща близост с останалите пасажери. Внезапното спиране пък поддържа адреналина. Понякога вратата не може да се затвори заради напиращите да се включат в авто ралито, но шофьорът е щедър и приканя да влезем навътре. Да, за маршрутките иде реч. Една болезнено позната картина по темата "15 минути страх и си у дома".
Въпреки множеството аномалии, от агенция "Автомобилна администрация" отричат да има нещо нередно. Според започнала проверка нарушения засега не са открити. Е, ако при толкова явни рискове за пътниците нарушения няма, ДАИ да вземе да се закрие. В предишни години, пак при проверки на ДАИ, бяха установени множество нарушения. От агенцията заявиха, че маршрутките в София продължават да нарушават всички правила по отношение на останалите участници в движението, както и тези за превоз на пътници. Най-честите нарушения бяха техническата неизправност - масово страничната плъзгаща се врата е била запечатана, за да се осигури повече място, а пътниците се качват и слизат през предната врата. Самите коли често са раздрънкани и прозорците не се отварят. Шофьорите пък масово били с неизправни или липсващи документи. Качват твърде много правостоящи и застрашават живота на пътниците, е друга констатация. Заради това от движение бяха спрени няколко микробуса. 
Ако сега няма нарушения, да разбираме ли, че всички тези неща вече ги няма? Или те вече не се смятат за нарушения? Безспорно такъв транспорт е нужен - защото е сравнително евтин, осигурява пряк превоз до места, където градски транспорт понякога няма. Но също така е нужно да се подобри качеството, поне дотолкова, че да не застрашава пътниците.

 

"Булгаргаз" съди "Газпром" за 400 млн. евро

автор:Дума

visibility 1133

/ брой: 91

КЕВР: Евтиното парно ще доведе до по-скъп ток

автор:Дума

visibility 1079

/ брой: 91

Изпитът за ловци поскъпва

автор:Дума

visibility 1108

/ брой: 91

Състоянието на Фицо остава "много тежко"

автор:Дума

visibility 1215

/ брой: 91

Нидерландия ще има дясно правителство

автор:Дума

visibility 1134

/ брой: 91

Скъсаха Преспанския договор в Атина

автор:Дума

visibility 1249

/ брой: 91

Извънредно положение в Нова Каледония

автор:Дума

visibility 1082

/ брой: 91

5 куршума

автор:Таня Глухчева

visibility 1299

/ брой: 91

Стъкмистика

автор:Мая Йовановска

visibility 1243

/ брой: 91

За достойна България в мирна Европа!

автор:Дума

visibility 1187

/ брой: 91

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ