30 Април 2024вторник15:42 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

В центъра на столицата започна пренареждане на емблематичните жълти павета

По 66 автомобила се падат на 100 софиянци

/ брой: 39

автор:Деси Велева

visibility 111

66 автомобила се падат на 100 софиянци, показват анализите за състоянието на транспортната, енергийната и ВиК инфраструктура на общинското предприятие "Софияплан". Докладът му е част от цялостния преглед на градското развитие. Така, въпреки всички опити и проекти на Столичната община за ограничаване на ползването на автомобили, се оказва, че тенденцията за ръст в употребата им продължава. За столичани това остава най-масовият и бърз начин за придвижване из града на фона на данните, че средната скорост на автобусите е 20,5 км в час, на тролеите - 15,7 км в час, а на трамваите - 14 км в час. Най-бързо остава метрото, но и то се движи под 40 км в час. Затова расте автомобилното придвижване със собствени превозни средства, като за последните девет години делът му се е увеличил от 26 на 33 процента, сочи статистиката. 

Анализът на състоянието на ВиК мрежата показва, че все още всеки пети столичанин няма достъп до канализация, затова често се правят незаконни зауствания и мръсните води се изливат в близките дерета. Половината от тръбите в мрежата са отпреди 1990 г., а за 20 на сто от тях няма данни откога са. За същия дял от мрежата се знае, че е изработена от вреден етернит. В същото време докладът признава, че загубите на вода по тръбите намаляват едва с по 1 процент на година. Друг проблем е, че половината от имотите, през които минават реки, са частна собственост, което е незаконно.

Фалшификации заради министерски пост

автор:Дума

visibility 224

/ брой: 82

Българите намаляват и застаряват

автор:Дума

visibility 258

/ брой: 82

Намаляват и браковете, и разводите

автор:Дума

visibility 262

/ брой: 82

За 9 месеца нищо не е свършено по участъци 7 и 8 на "Хемус"

автор:Дума

visibility 274

/ брой: 82

Пускането на терминала в Александруполис се отлага

автор:Дума

visibility 295

/ брой: 82

Външният дълг надхвърли 44% от БВП

автор:Дума

visibility 208

/ брой: 82

Терминал 3 на летището ще започне да се строи през 2026 г.

автор:Дума

visibility 270

/ брой: 82

Педро Санчес остава на поста

автор:Дума

visibility 251

/ брой: 82

В Словения от кенчета правят планински заслони

автор:Дума

visibility 252

/ брой: 82

Кипър е първенец по депортиране на мигранти

автор:Дума

visibility 251

/ брой: 82

Накратко

автор:Дума

visibility 240

/ брой: 82

Безчинствата на промяната

автор:Александър Симов

visibility 307

/ брой: 82

Медийна несвобода

автор:Йото Пацов

visibility 280

/ брой: 82

Недопустимо разделение в армията*

автор:Евгени Генов

visibility 238

/ брой: 82

Остава ли място за мир?

visibility 222

/ брой: 82

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ