14 Юли 2025понеделник23:05 ч.

Поп фолк изпълнител стана рекламно лице на букмейкъра Палмс Бет

автор:Дума

visibility 2027

Ако преди няколко месеца имаше хора, които по една или друга причина да не знаят за хазартния оператор Palms bg, днес ситуацията е малко по-различна. И може би повечето от вас вече се досещат каква е причината за настъпилата промяна. Рекламната им кампания в партньорство с поп фолк изпълнителя Фики Стораро (link) предизвика истински фурор и благодарение на добре изградената маркетинг стратегия тя успя да изпълни своите цели - а именно да привлече вниманието на всеки зрител пред малкия екран. Та кое дете, тийнейджър или възрастен не си тананика “Сега е моментът за апартамента.” И тук е времето логично да се запитаме: Хитър трик ли беше това от страна на букмейкъра и успя ли компанията да се популяризира максимално? Отговорите на тези въпроси изглеждат очевидни, но зад появата на тази 30-секундна реклама стоят много работа, стратегии и мисъл за бъдещето, и именно на тези неща ще обърнем внимание ние в следващите редове.

Защо за Палмс Бет е важно рекламата да е добра?

Всички сме чували популярния израз, че лоша реклама няма. Е, това не е съвсем така – особено за марките, които тепърва си градят репутация на даден пазар. Палмс Бет е сравнително нов хазартен оператор, който обаче се развива с бързи темпове и именно за това говори рекламата с Фики Стораро. Компанията демонстрира своя напредък и положителните промени, които са настъпили в полза на играчите за последните няколко години. А как най-добре могат да се отпразнуват успехите? С бонуси, разбира се! И именно това е есенцията в рекламата на Палмс бет. Но тъй като повечето компании предлагат наистина атрактивни бонуси и потребителите често се “разкъсват” между множеството опции, това буки откри начин да изпъкне сред останалите – и то чрез музика и много свежо, лятно настроение.

За Палмс Бет – брандът, който улови момента!

Фики Стораро безспорно е доста разпознаваемо и харесвано лице за българската публика – както заради песните си, така и заради появите си в различни телевизионни формати и т.н. И смело можем да кажем, че изборът на Палмс Бет беше удар в десятката. Защото певецът не просто успя да “обогати” рекламата, но хармонията между него и създадения клип и текст определено си проличават. Майсторски подбраните фрази, кадри и мелодия свършиха своята работа за създаването на набиваща се в главата реклама, която да подтиква към действие.

Палмс Бет демонстрира революционно отношение към хазарта у нас и именно това ни дава право смело да заключим, че този букмейкър със сигурност има какво да предложи на българските играчи – не само за да спечели аудитория, но и за да я запази във времето. Сега е моментът да се регистрирате, ако не сте, защото в Палмс Бет ви очакват не само апартаменти, но и много други възможности.

ЕК предвижда нов данък за големите компании

автор:Дума

visibility 448

/ брой: 127

Получаваме 4,4 млрд. лв. по ПВУ

автор:Дума

visibility 412

/ брой: 127

Три агенции повишиха кредитния рейтинг на България

автор:Дума

visibility 490

/ брой: 127

БНБ пуска първите златни монети в евро

автор:Дума

visibility 459

/ брой: 127

Геополитиката е в основата на враждата

автор:Дума

visibility 466

/ брой: 127

Атина се бори с хилядите мигранти

автор:Дума

visibility 492

/ брой: 127

Лавров в Китай след пълна подкрепа от Ким

автор:Дума

visibility 519

/ брой: 127

Накратко

автор:Дума

visibility 383

/ брой: 127

47 години не стигат

автор:Аида Паникян

visibility 479

/ брой: 127

Антибългаризъм

visibility 403

/ брой: 127

Игри на мита

автор:Таня Глухчева

visibility 411

/ брой: 127

Гаранция за европейското ни настояще и бъдеще

автор:Дума

visibility 521

/ брой: 127

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ