14 Май 2024вторник01:17 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Петър Бунев:

Проблемът е разбирането на Дянков за БДЖ

/ брой: 230

автор:Дума

visibility 52

"Срещите продължават. В четвъртък е срещата при премиера с участието на господин Дянков. Проблемът идва от разбирането на господин Дянков за БДЖ", каза пред БНР Петър Бунев, председател на Синдиката на българските железничари към КНСБ във връзка с проблемите в БДЖ.
"Сключването на колективния трудов договор за синдикатите е инструмент, с който се внася успокоение. Ние като синдикат настояваме, каквито и реформи да се предприемат, да минават през подписването на колективен трудов договор. Не мога да кажа дали ще има стачка в железниците. Със сигурност избягваме да правим стачка по време на предизборна кампания, не искаме да бъдем обвързвани с политически партии. Но проблемът е прекалено тежък", категоричен бе Бунев.
Синдикалистът е против приватизация в БДЖ. "Защото в крайна сметка нещото, от което БДЖ може да изкара пари, това са "Товарни превози". Тепърва те ще бъдат стратегически бизнес. Поставени сме в ситуация, че трябва да имаме собствен принос от порядъка на 230 милиона. Въпросът е как да ги осигурим. И ако продадем златната кокошка "Товарни превози", какво ще правим после", попита Бунев.
"Прекалено много финансисти има в БДЖ, не останаха специалисти в железницата. Министър Московски много добре знае и препоръката на Световната банка, че не може в транспортното министерство да няма никакви специалисти и звено по железопътен транспорт", категоричен бе той.

500 000 агнета продадени за празниците

автор:Дума

visibility 425

/ брой: 87

800 000 българи тръгват за сезонна работа в чужбина

автор:Дума

visibility 449

/ брой: 87

Правят електронна партида за всеки имот

автор:Дума

visibility 454

/ брой: 87

Уникредит подменя картите на 1 милион клиенти в България

автор:Дума

visibility 429

/ брой: 87

Москва започна офанзива в Харковска област

автор:Дума

visibility 468

/ брой: 87

Силяновска се закле като президент на "Македония"

автор:Дума

visibility 454

/ брой: 87

Захарова изгледала "погребението" на Европа

автор:Дума

visibility 456

/ брой: 87

Русия откри запаси от нефт и газ в Антарктида

автор:Дума

visibility 459

/ брой: 87

Тихи фанфари

автор:Аида Паникян

visibility 457

/ брой: 87

Тъжна равносметка

автор:Велизар Енчев

visibility 463

/ брой: 87

Големият скок на Китай

visibility 507

/ брой: 87

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ