03 Април 2020петък02:07 ч.

ново:

#ОСТАНЕТЕ СИ ВКЪЩИ #ОТГОВОРНИ ЗАЕДНО #ОСТАНЕТЕ СИ ВКЪЩИ #ОТГОВОРНИ ЗАЕДНО

Първият опитен летателен екземпляр на скоростния вертолет SB-1 "Дефиант"

Оръжие

САЩ изпитват скоростен вертолет

"Боинг" показа съвместния със "Сикорски" многоцелеви SB-1

/ брой: 6

автор:Георги Георгиев

visibility 1397

Четири дни преди Нова година корпорацията "Боинг" разпространи снимки на създадения съвместно с компанията "Сиорски" първи летателен екземпляр на новия скоростен многоцелеви вертолет SB-1 "Дефиант" ("Предизвикателен"). Машината бе показана в предприятието на "Сикорски" в Уест Палм Бийч, Флорида. Вертолетът е създаден за конкурса на американската армия"Джойнт мулти-рол технолъджи" за перспективни хеликоптери на армейската авиация. Първият полет на машината се очаква през тази година макар той да е бил насрочван още за 2017 г., съобщи блогът за военна информация bmpd. 

Програмата предвижда създаването на вертолет, който може да превозва 12 напълно екипирани пехотинци с крейсерска скорост не по-малка от 420 км/ч и далечина на полета от 420 км. Общо трябва да бъдат създадени пет типа вертолети и летателни апарати с вертикално излитане и кацане, които в бъдеще да заменят целия парк хеликоптери на армейската авиация на САЩ (OH-58, AH-64, UH-60, CH-47), като процесът започне в периода 2030-2035 г.

През 2013 г. американската армия избра за технологически демонстратори през първия етап на програмата проекта за конвертоплан V-280 "Валър" на консорциума "Бел хеликоптерс" и "Локхийд Мартин", скоростния вертолет "Дефиант" на "Сикорски" и "Боинг", а също проекта за конвертоплан на компанията "Карем Еъркрафт" и за скоростен вертолет на фирмата AVX. Последните две компании обаче отпадат от програмата през 2014 г. Двата останали в надпреварата апарата всъщност трябва да заменят многоцелевия вертолет UH-60 "Блек Хоук". Същевременно се разработва и машина, която да наследи AH-64 "Апач" като основен ударен вертолет на армейската авиация. 

SB-1 има съосни носещи винтове с твърди витла и допълнителен тласкащ винт в опашната част, задвижван от редуктора на носещите винтове. Максималното тегло на прототипа е 14,5 т, а вместимостта до 18 души. Сега на вертолета са монтирани двигатели с мощност 4000 к.с., каквито се използват на транспортния CH-47 "Чинук", но в бъдеще той ще получи нови такива на фирмата "Дженеръл електрик". 

БНБ въвежда мораториум върху кредитите

автор:Дума

visibility 32

Българите очакват тежка финансова криза

автор:Дума

visibility 132

/ брой: 64

Проф Дуранкев: Необходима е нова данъчна система

автор:Дума

visibility 168

/ брой: 64

ООН: Храните по света рязко са поевтинели

автор:Дума

visibility 91

/ брой: 64

Замразяват кредитите на британците за три месеца

автор:Дума

visibility 47

Евросъюзът взе на мушка Унгария

автор:Дума

visibility 162

/ брой: 64

Рекордна смъртност в САЩ за денонощие

автор:Дума

visibility 120

/ брой: 64

КОВИД-19 е най-активен при 4 градуса

автор:Дума

visibility 113

/ брой: 64

"Бацилът", който изгражда имунитет...

автор:Таня Джаджева

visibility 133

/ брой: 64

Направихме най-модерния вестник

visibility 107

/ брой: 64

Ентусиазъм и отговорност

visibility 94

/ брой: 64

Честит рожден ден, ДУМА!

автор:Юрий Борисов

visibility 81

/ брой: 64

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ