16 Май 2024четвъртък16:13 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Седмият Volkswagen Golf идва препълнен с технологии

/ брой: 41

автор:Дума

visibility 1074

Volkswagen Golf от поредното, седмо поколение на боготворения в Пернишко модел ще дебютира през тази година на автосалона във френската столица през септември. Производителят отсега обявява, че колата ще е доста по-икономична и безопасна, както и намеква за други интересни подробности, които препълват колата с технологии и опции, присъщи днес на автомобили от един-два пазарни класа нагоре.
На първо място е съществено увеличената гама двигатели, която и при шестото поколение никак не беше бедна. В списъка на моторите ще видим  хибридно задвижване от типа plug-in със 122 к.с. двулитров турбодизел, електромотор с мощност 82 к.с. и комплект батерии. По предварителни данни, само на ток хибридният Golf ще може да измине до 48 километра. Ще има и пълноценен електрически вариант под название e_Bluemotion и модификация, работеща на природен газ.
Хечбекът Golf 7 ще има широка гама бензинови двигатели тип TSI, сред които базов ще е икономичният 1,2-литров агрегат с мощност 65 к.с., а топ-вариантът ще е двулитровият четирицилиндров агрегат с мощност 300 к.с. Бензиновите мотори на новата гама с вътрешнозаводско обозначение EA211 ще са с три и четири цилиндъра при максимален ходов обем от 1,4 литра. Част от четирицилиндровите агрегати ще могат да работят с изключване на два цилиндъра за икономия на гориво, както при новото Audi A1 Sportback.
Няма да бъдат забравени и по-привичните за голфаджиите двигатели 1.8 TFSI и 2.0 TFSI от серията EA888, но те ще са подложени на известна ревизия.
По-интересни ще станат и дизелите - най-мощният от "нормалните" дизелови голфове ще предлага мощност от 181 к.с. - повече, отколкото има под капака днешният "хот-вариант" GTD. А седмата мощна версия GTD ще има двигател с две турбини и мощност от 220 "кончета".
Бензиновият хот-вариант - Golf GTI ще настигне по мощност сегашния R-вариант и ще има нова, фирмена електронна блокировка на диференциала, стъпка, която обещава вдигане на ново ниво на управляемостта на класиката в жанра с предно предаване. Това ще бъде подпомогнато и от съществено намаляване на масата на колата, за която се съобщава, че дори нормалните, а не олекотени версии ще са толкова леки, колкото Golf-овете от четвъртото поколение.
В зависимост от модификациите си двигателите ще се куплират или с шестстепенната механична предавателна кутия, или със седемстепенната, роботизирана DSG със сдвоен съединител. Задвижването на четирите колела ще се предлага само при най-мощните версии на новата кола.
Седмият VW Golf ще е развит върху новата глобална платформа на немския автогигант, получила наименованието MQB - Modularer QuerBaukasten или "модулна платформа с напречно разположение на двигателя".
Тя ще се използва по-нататък за следващите поколения на моделите Touran, Golf Plus и Scirocco, както и за някои от следващите модели на Skoda, Audi и Seat. Това означава, че на базата на новата платформа ще могат да се правят различни модели автомобили с различно междуосие и различни типове купета, сред които хечбеци, седани, кабриолети, всъдеходи и миниванове.
Доста ще е модернизирано и оборудването на модела. По всяка вероятност колата ще има система за следене на пътната маркировка и знаци с камера, разположена в долната част на предната броня, както и модернизирана мултимедийна система с възможност за достъп в интернет.
Сред интересните новости ще са още 8-инчовият мултитъч-дисплей на бордовата развлекателно-информационна система, адаптивният круз-контрол, системата за следене изморяването на водача, парктроникът с кръгова обзорност от 360 градуса и подобрената система за автоматично паркиране.
 

Еврокомисията ни отписа за еврото догодина

автор:Дума

visibility 494

/ брой: 90

Прогнозират добър летен сезон, откриват го в петък

автор:Дума

visibility 517

/ брой: 90

Лозарският сектор е в трудна ситуация

автор:Дума

visibility 509

/ брой: 90

Рекордните 6,73 млрд. лв. осчетоводени неправилно

автор:Дума

visibility 426

/ брой: 90

Атентат срещу Роберт Фицо

автор:Дума

visibility 540

/ брой: 90

ЕС одобри пакта за миграцията

автор:Дума

visibility 533

/ брой: 90

Гърция забрани телефоните в час

автор:Дума

visibility 542

/ брой: 90

Накратко

автор:Дума

visibility 465

/ брой: 90

С теб сме, Роберт!

автор:Дума

visibility 498

/ брой: 90

Сами сме срещу мобилните оператори

visibility 534

/ брой: 90

Имитация на нормално

visibility 474

/ брой: 90

БСП срещу статуквото и в защита на националните интереси

автор:Дума

visibility 586

/ брой: 90

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ