02 Юни 2024неделя17:34 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Продукти от типа "направи си сам" се използват от 41% от хората

Търсенето на домашни маски се е увеличило с 233 на сто

/ брой: 216

автор:Дума

visibility 163

Търсенето на маски за лице от типа "направи си сам" се е увеличило с 233%, разкрива проучване на Euromonitor. Данните показват също, че продажбите на козметика за вкъщи пък са нараснали със 115 на сто по време на пандемията. Това предполага, че все по-голям брой потребители използват времето си у дома, за да се грижат за кожата си. Според изследването 41% от хората по света употребяват домашно приготвени продукти всеки месец, като най-популярни са почистващите за лице.

Друго скорошно проучване сочи, че повече от половината потребители (от мъжки и женски пол) предпочитат да купуват артикули за грижа за кожата, които са класифицирани като натурални или органични. Изследване показва също, че потребителите стават все по-скептични, когато става въпрос за информацията от етикетите върху "чистите" продукти за красота.

Две трети от жените, по-точно 61%, искат по-голяма прозрачност при етикетирането на "чистите" продукти за красота - да не са били тествани върху животни е на първо място в съзнанието на потребителите (62 на сто). Само 1% от жените разчитат на рекламата на марката, за да се информират за чистата козметика или съставките на продуктите, докато 69 на сто намират информация за съставките в гугъл и чрез ревюта на продукти.

 

 

Личните карти поскъпват почти двойно

автор:Дума

visibility 964

/ брой: 101

Въвеждат таван на изпитите за шофьорска книжка

автор:Дума

visibility 953

/ брой: 101

Газът от Азербайджан ще покрие 81% от вноса през юни

автор:Дума

visibility 831

/ брой: 101

Животновъди блокират Подбалканския път

автор:Дума

visibility 813

/ брой: 101

Сигнално действие в ядрената сфера

автор:Дума

visibility 992

/ брой: 101

Българи в затвора за измама на Острова

автор:Дума

visibility 944

/ брой: 101

Фетхуллах Гюлен бил отвлечен в САЩ

автор:Дума

visibility 1121

/ брой: 101

По-високи мита за зърното от Русия и Беларус

автор:Дума

visibility 883

/ брой: 101

Здравето като бизнес

автор:Таня Глухчева

visibility 968

/ брой: 101

Идеология в технологията

visibility 1004

/ брой: 101

Най-важно е да не губиш връзката с хората

автор:Юлия Кулинска

visibility 1183

/ брой: 101

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ