17 Май 2024петък02:46 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Според строителния бранш

Тунел при Кресненското дефиле бил скъп и опасен

/ брой: 95

автор:Дума

visibility 38

Против построяването на 15-километров тунел при Кресненското дефиле се обявиха вчера браншови организации, сред които Камарата на строителите в България и Българската браншова камара "Пътища", предаде news.bg. От бранша са на мнение, че изграждането на Лот 3.2 на автомагистрала "Струма" в участъка Крупник-Кресна няма икономическа полза за страната, не е обмислено добре и дори е неизпълнимо.
От бранша сигнализираха, че районът на Кресненското дефиле е територия с висок сеизмичен риск и изграждането на тунел с такава дължина крие огромен риск от разрушителни последици. От друга страна, този участък попада в чувствителна екологична територия и шумът, движението и самото строителство на тунел ще нарушат природата в района. Като друг мотив организациите посочват, че за да се изгради такъв тунел, трябва да има натоварване от около 40 000 автомобила за денонощие, а техните анализи показват, че по направлението Благоевград-Кулата няма такова движение.
Поддържането на такъв тунел ще струва на държавата толкова, колкото на цялата републиканска пътна мрежа, заявиха още от бранша и обясниха, че 21 млн. лева ще се дават за година само за осветление, а цялостната поддръжка ще струва над 50 млн. лева.
Основното искане на браншовите организации е проектът за изграждане на тунел от 15 км при Кресненското дефиле на АМ "Струма" да бъде преразгледан, като бъде направен нов подробен анализ.

 

Еврокомисията ни отписа за еврото догодина

автор:Дума

visibility 680

/ брой: 90

Прогнозират добър летен сезон, откриват го в петък

автор:Дума

visibility 683

/ брой: 90

Лозарският сектор е в трудна ситуация

автор:Дума

visibility 667

/ брой: 90

Рекордните 6,73 млрд. лв. осчетоводени неправилно

автор:Дума

visibility 581

/ брой: 90

Атентат срещу Роберт Фицо

автор:Дума

visibility 727

/ брой: 90

ЕС одобри пакта за миграцията

автор:Дума

visibility 714

/ брой: 90

Гърция забрани телефоните в час

автор:Дума

visibility 704

/ брой: 90

Накратко

автор:Дума

visibility 650

/ брой: 90

С теб сме, Роберт!

автор:Дума

visibility 690

/ брой: 90

Сами сме срещу мобилните оператори

visibility 729

/ брой: 90

Имитация на нормално

visibility 653

/ брой: 90

БСП срещу статуквото и в защита на националните интереси

автор:Дума

visibility 744

/ брой: 90

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ