Все повече клиенти на ЧЕЗ плащат сметките си безкасово
/ брой: 163
170 000 клиенти на ЧЕЗ са избрали да плащат безкасово сметките си за електроенергия от началото на годината до края на юни, което е ръст от 9% спрямо същия период на 2011 г., съобщават от ЧЕЗ.
Клиентите използват банките, интернет или мобилния си телефон, за да платят сметките си за ток, като броят на транзакциите достигна 1 милион.
Безкасовият начин на плащане спестява време и усилия на потребителите и ги прави независими от мястото и работното време на касите, каза Зорница Йорданова, директор "Маркетинг и подпомагане на продажбите" в "ЧЕЗ Електро-България".
Компанията предлага разнообразни начини за безкасово плащане - по банков път, чрез системите на ePay.bg и Icard.bg, директно през сайта на ЧЕЗ, по интернет, на банкомат или чрез мобилния телефон.
Клиентите на ЧЕЗ могат да получат информация за възможностите за безкасово плащане в най-близкия център за обслужване на клиенти, на денонощната телефонна линия 0700 10 010, както и на сайта на компанията www.cez.bg.