16 Май 2024четвъртък11:29 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

За 77% от българите политическата реклама e излишно харчене на пари

Една трета от хората сменят канала, ако чуят рекламен блок

/ брой: 258

автор:Дума

visibility 70

Политическата реклама е само излишно харчене на пари на данъкоплатеца, смятат 77% от българите. Статистиката е резултат от съвместно проучване на Факултета по журналистика и масови комуникации на СУ и Националната художествена академия. Мнозинството от анкетираните предпочитат изобщо да няма политическа реклама в медиите, тъй като смятат, че новините за политици и партии са достатъчно.
60% от българите намират, че политическата реклама е дразнеща и скучна, отбеляза доц. Орлин Спасов от ФЖМК. 73% смятат, че по време на избори тя облагодетелства рекламните централи, а 68% са на мнение, че тя има ефект върху медиите, защото печелят от нея. Почти всеки втори е на мнение, че политическата реклама по време на избори въздейства върху електората на рекламираната политическа сила.
Една трета от хората сменят канала, ако по радиото или телевизията започне рекламен блок. 37% твърдят, че не обръщат внимание на рекламите и правят нещо друго, а 31 на сто ги следят само в началото. Тези, които слушат и гледат с интерес, са едва 15%. Комерсиалната реклама оказва по-голямо влияние върху жените, хората над 60 г. и жителите от малките населени места.
Неодобрение към показването на търговски реклами извън определените за това блокове изразяват 29%. Рекламите във вестници и списания привличат вниманието на 22 на сто от анкетираните, но това важи само за стоки, които ги интересуват. 13% хвърлят поглед само на изображението, а 11% ги четат с интерес. Осем процента са привлечени от по-видимите големи и цветни реклами.
Външната реклама остава незабелязана за 36 на сто от аудиторията. Рекламните материали в пощенските кутии се възприемат най-положително от анкетираните. Всеки втори чете и разглежда рекламните материали, когато се отнасят до продукти и услуги, които са интересни за тях. Една трета от анкетираните четат абсолютно всички материали, а 23% директно ги изхвърлят. Общо 45 процента изтриват рекламите, получени по интернет веднага. 49% биха приели рекламни сувенири без значение дали се нуждаят от тях или не. Най-харесвана и одобрявана от аудиторията е социалната реклама. Тя среща над 70 процента одобрение, а три четвърти смятат, че тя стимулира гражданската съвест на населението.
 

Еврокомисията ни отписа за еврото догодина

автор:Дума

visibility 31

/ брой: 90

Прогнозират добър летен сезон, откриват го в петък

автор:Дума

visibility 32

/ брой: 90

Лозарският сектор е в трудна ситуация

автор:Дума

visibility 33

/ брой: 90

Рекордните 6,73 млрд. лв. осчетоводени неправилно

автор:Дума

visibility 30

/ брой: 90

Атентат срещу Роберт Фицо

автор:Дума

visibility 28

/ брой: 90

ЕС одобри пакта за миграцията

автор:Дума

visibility 35

/ брой: 90

Гърция забрани телефоните в час

автор:Дума

visibility 32

/ брой: 90

Накратко

автор:Дума

visibility 30

/ брой: 90

С теб сме, Роберт!

автор:Дума

visibility 29

/ брой: 90

Сами сме срещу мобилните оператори

visibility 36

/ брой: 90

Имитация на нормално

visibility 25

/ брой: 90

БСП срещу статуквото и в защита на националните интереси

автор:Дума

visibility 33

/ брой: 90

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ