3,7 млн. евро за реклама на лютеница и конфитюри в Русия и ОАЕ
/ брой: 172
С 3,7 млн. евро ще рекламираме български продукти извън пазарите на ЕС. Това става възможно, след като Държавният фонд "Земеделие" (ДФЗ) и Съюзът на преработвателите на плодове и зеленчуци в България (СППЗБ) са подписали договор за реклама на родни продукти, съобщиха от фонда.
Промотирането ще се извършва по схемата "Промоционални програми" под надслов "Освободете европейския вкус". Срокът на програмата е три години. Целта е да се увеличи потреблението на лютеница, консервирани домати, печени зеленчуци, конфитюр от рози и шипков мармалад в Русия и Обединените арабски емирства (ОАЕ), съобщиха от ДФЗ. Оттам допълват, че половината от средствата са осигурени от Европейския съюз, 30% са национално съфинансиране, а 20% идват от СППЗБ.