04 Май 2024събота00:15 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

63,1 на сто искат оповестяване на екзитпола в изборния ден

/ брой: 210

автор:Дума

visibility 173

През юли 2021 г. 56% от българите са заявили, че са проявявали интерес към оповестяването от медиите на екзитпола в изборния ден. През септември те са вече 63,1%, сочи изследване на агенция "Екзакта". Все повече хора предпочитат информационните сайтове пред социалните мрежи, показват резултатите.

Проблемът с междинните резулатите е, че според Изборния кодекс медиите нямат право да ги показват в изборния ден, а могат да ги съобщават едва след края му. Същевременно пропуск в кодекса е фактът, че подобни резултати могат да бъдат съобщавани безпрепятствено в някои социални мрежи. От една страна, това поставя традиционните медии в неравностойно положение, а от друга, избирателите винаги намират начин през социалните мрежи да се информират.

Според изследването данните от екзитполовете са най-търсени от хората над 50 години, от висшисти, заможни граждани, жители на столицата, на малките градове и привърженици на ГЕРБ, БСП и "Демократична България".

Резултатите показват, че по време на предизборната кампания от телевизията се информират най-много българи над 40 години. Младите от 18 до 30-годишна възраст следят предимно социални медии и информационните сайтове. Хората над 30 г. се информират повече от интернет. Профилът на радиоаудиторията показва, че в него преобладават висшисти, столичани и по-възрастни. Хората, които четат вестници и се информират от тях за предизборната кампания, са възрастни, образовани и жители на столицата.

 


Последвайте или харесайте в-к "ДУМА" във ФЕЙСБУК   --> ТУК <--

Споделяйте нашите публикации.

 

 

 

 

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 1078

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 1053

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 973

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 1095

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 1266

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 1085

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 1031

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 1236

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 1056

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 1176

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ