17 Май 2024петък14:24 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Авиокомпаниите искат тестове вместо карантина

/ брой: 181

автор:Дума

visibility 575

Авикомпании от цял свят призоваха преди всички международни полети на пътниците да се правят тестове за КОВИД-19, за да се избегнат карантините и другите ограничения, които отказват хората да пътуват в чужбина. Очаква се в близките седмици да се появят тестове, които дават бърз резултат, имат поносима цена и могат да се правят от служители без специална медицинска квалификация, обясни генералният директор на Международната асоциация за въздушен транспорт Александър дьо Жуниак. 

В пика на пандемията въздушният трафик се срина с 90%, а щетите за въздушните превозвачи се измерват в стотици милиарди долари. Разходите на авиокомпании за поддръжка и амортизация на самолетите, за застрахователни и лизингови вноски, административни такси продължават, дори когато машините са в хангарите. Когато един самолет не е бил във въздуха седем дни, той трябва да бъде подготвен за паркиране, което изисква 60 работни часа. Трябва редовно да се извършват функционални тестове: на всеки две седмици двигателите се пускат да работят на място, всяка седмица самолетите трябва да се раздвижват, за да не се деформират гумите, а на всеки три месеца самолетът трябва да извърши поне по един полет, обясняват авиомеханици. 

"Булгаргаз" съди "Газпром" за 400 млн. евро

автор:Дума

visibility 212

/ брой: 91

КЕВР: Евтиното парно ще доведе до по-скъп ток

автор:Дума

visibility 202

/ брой: 91

Изпитът за ловци поскъпва

автор:Дума

visibility 194

/ брой: 91

Състоянието на Фицо остава "много тежко"

автор:Дума

visibility 221

/ брой: 91

Нидерландия ще има дясно правителство

автор:Дума

visibility 194

/ брой: 91

Скъсаха Преспанския договор в Атина

автор:Дума

visibility 226

/ брой: 91

Извънредно положение в Нова Каледония

автор:Дума

visibility 222

/ брой: 91

5 куршума

автор:Таня Глухчева

visibility 214

/ брой: 91

Стъкмистика

автор:Мая Йовановска

visibility 186

/ брой: 91

За достойна България в мирна Европа!

автор:Дума

visibility 174

/ брой: 91

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ