БДЖ готови да върнат парите на недоволните пътници
/ брой: 91
От БДЖ са готови да връщат парите на недоволните пътници след хаоса по Великден, стига те да са основателни. Това обеща пред LiveBiz вчера управителят на "БДЖ - Пътнически превози" Георги Иванов. Ако жалбата е основателна, ние сме готови да разгледаме и да върнем пари на този пътник, коментира Иванов по повод хората, които не са успели да се качат на влак или са пътували в дискомфорт по време на празниците миналата седмица. Той допълни, че пристигат жалби в дружеството и там са готови да приемат нови. Също така добави, че доста пари вече са възстановени по касите.
Иванов заяви, че за следващите празници от БДЖ мислят да ограничат издаването на билети, за да не се допусне подобен транспортен хаос. До юли трябва да влезе новата система за отчитане на издадените билети, обеща управителят на БДЖ. Той се оплака и от липса на достатъчно изправни вагони. В момента по 4 поръчки се ремонтират 169 вагона, но много от заводите са затруднени и се бавят, обясни Иванов и обеща тази година дружеството да ремонтира още 219 вагона.