03 Май 2024петък21:11 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Билетите за влак няма да поскъпват

/ брой: 22

автор:Дума

visibility 22

Билетите за влак няма да поскъпват през тази година, стана ясно вчера от думите на управителя на "БДЖ Пътнически превози" Димитър Костадинов. "За момента нямаме визия в бизнесплана за увеличаване цените на билетите през тази година, имайки предвид качеството на услугата", каза Костадинов, който участва в кръгла маса на тема "БДЖ Пътнически превози": отвъд злободневните проблеми", предаде "Фокус".
 Той каза, че от 1 февруари се връща същият обем влакове. Така постигаме обема, който е договорен с държавата - 20,045 милиона километра, обясни Костадинов. Той съобщи още, че във връзка с новия график ще има разговори с общините. По думите му, трябва да са интегрирани тарифните ставки и разписанията на влаковете с градския транспорт, така че да са удобни за хората.
Костадинов каза още, че е въпрос на икономически разчети и сметки дали е по-изгодно да се купи модерен състав, който да е втора употреба, или да се рециклира състав, който е с технологично остаряла техника.
За да се оправи конкурентоспособността на БДЖ, трябва политическо решение за инвестиране в него, каза икономистът Георги Ганев,  който също участваше в дискусията. Реформата в БДЖ означава да имаме продукт, който е различен от този, който имаме в момента, допълни той.

 

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 989

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 963

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 898

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 1005

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 1160

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 1002

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 936

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 1147

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 971

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 1078

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ