Бум на жалбите на недоволни туристи по Южното Черноморие
/ брой: 195
Бум на жалбите на недоволни туристи по Южното Черноморие отчитат от Комисията за защита на потребителите (КЗП). Туристите най-често се оплакват от качеството на услугите и обслужването в хотелите и ресторантите. В Слънчев бряг, например, всяко второ заведение не оповестява грамажа на продуктите, които се влагат в храната, което е нарушение.
Най-много се оплакват руснаците, но през последните години и все повече българи си търсят правата.
Според жалбите на летовниците много хотели се рекламират като 4-звездни, но не отговарят на категорията. В по-малките семейни хотели пък стаите не се чистят, а чаршафите и кърпите се сменят рядко. Над 200 обекта са проверени в курортите на север от Бургас само за четири дни и голяма част от тях ще получат актове за административни нарушения. Според бизнеса пък туристите са твърде претенциозни. От началото на юни само за Бургаска област са получени 260 жалби. 80 от тях са от недоволни туристи, а останалите са за рекламация на техника, съобщи ТВ7.