21 Май 2024вторник09:54 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Акценти

Европейски стандарти

/ брой: 125

автор:Лозан Такев

visibility 1310

По европейските стандарти се наложи постфактум в Софийското метро да се изграждат допълнително ескалатори и асансьори в станциите, предназначени за майки с деца и хора с увреждания. Вече беше открита подземната железница в столицата ни и се разбиваха мраморни стълби и фоайета, за да има същите условия и Софийският метрополитен като в европейските столици...
Не ми се е случвало да ползвам метрото в европейски градове и да се натъкна на неработещи "пътеки", ескалатори и асансьори. Как им се получава не знам, не говоря дори за уникалното и едно от най-добрите превозни средства в Европа - Московското...
У нас обаче това е честа практика. Месеци, например продължи ремонтът на "пътеката" на станция "Софийски университет" в посока "Орлов мост", защото месеци наред бяха необходими за доставката на нужните за случая резервни части...
Със седмици продължи ремонтът на ескалатора на централната станция "Сердика"... Първо левия, после - десния... Асансьорът и в момента на станция "Константин Величков" е в траен ремонт и не му се вижда краят... Пътници вече са окачили на вратата му гневен текст от името на граждани с увреждания и майки с детски колички и малки деца... Дори са посочили нова цена на билетчетата от два лева ремонта, белким това ускори някак си отстраняването  на нередностите ...
Пък аз си мисля, че при подобни практики, които, видно няма да са последните, трябва да има санкции и в ръководствата и техническите състави, които обслужват подземния градски транспорт... Даже извинение за причинените неудобства няма. Билетите продължават да се незаконно лев и шестдесет, всички получават същите възнаграждения, директорският борд е на мястото си със същите и по-високи бонуси, премиите за ръководителите и генералния директор са налице, а метрото ни "извозва" по всички правила и европейски стандарти...
 

Енергетиката катастрофира при ГЕРБ и ПП-ДБ

автор:Дума

visibility 885

/ брой: 92

"Булгаргаз" продава капацитета си в турските терминали

автор:Дума

visibility 944

/ брой: 92

Харчим най-много за храна и жилище

автор:Дума

visibility 850

/ брой: 92

Майдан в Грузия?

автор:Дума

visibility 986

/ брой: 92

Косово подобрява социалното подпомагане

автор:Дума

visibility 911

/ брой: 92

Накратко

автор:Дума

visibility 764

/ брой: 92

Порои и наводнения в Западна Европа

автор:Дума

visibility 894

/ брой: 92

Странни статистики

автор:Евгени Гаврилов

visibility 941

/ брой: 92

Не разпилявайте гласа си

автор:Дума

visibility 932

/ брой: 92

Проповедниците на лъжата

автор:Александър Симов

visibility 877

/ брой: 92

Не харесвам привилегиите на политиците

автор:Дума

visibility 934

/ брой: 92

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ