05 Май 2024неделя02:00 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

И мръсна, и прашна...

/ брой: 204

автор:Павлета Давидова

visibility 82

Международна класация ни припомни, че за последните 5 г. животът в София се е влошил драстично. Помните онази песен - "И тъмна, и прашна, и мръсна, и страшна..." В търсене на препитание "софиянците" се увеличават всеки ден, но ако ги попитате, може би 80% ще заявят, че биха се махнали от столицата веднага. Извиняват се, че тук имат работа, че на село няма да има развитие. И остават. Но не спират да мърморят срещу условията, в които са се самозаключили.
И днес, и преди 5 г. кучетата хапят все така лошо. И продължават да се множат поголовно. Тротоарите дебнат с "плаващи" плочки от времето на Борисов, който едва ли ги е забелязал от джиповете, с които се движи.
Зимата продължава да изненадва София, макар Йорданка Фандъкова да се закани, че ще лови снежинките във въздуха. Има все повече мрачни хора, чието всекидневие е от вкъщи до работа и обратно. Задръстванията са все по-големи, шумът от клаксони - все по-силен, а прахът и мръсотията са навсякъде. Често стигането до работа пеша се оказва по-бързо, отколкото ако вземеш трамвая или автобуса. Има метро, което обаче не обрамчва цяла София. Карта за всички линии струва 50 лв., което е непосилно за много столичани.
Столичната община махна билетчетата за 2 линии. Дали някой си е правил труда да види дали този ход не превърна огромна част от наемателите на Студентския град в гратисчии? Както и незнайно колко други жители на София. Обмисляме цената на билетчето да зависи от пропътуваното време, изцепи се зам.-кметът Любомир Христов. Личи си, че не пътува с градския транспорт в сутрешните часове, или пък във вечерния пик. В някои столици това може да е вариант за ценообразуване, в България обаче това е убийствено. Ако от това ще зависи цената на билета - предпочитам да пътувам с колело. А, да, забравих - в София няма как да се движиш с колело. Защото няма алеи, или ако ги има, си е чисто самоубийство да ги ползваш.

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 1427

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 1394

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 1255

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 1448

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 1668

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 1391

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 1375

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 1604

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 1403

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 1538

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ