04 Май 2024събота16:13 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

КНСБ иска обяснение от Дянков за спряната субсидия за БДЖ

/ брой: 181

автор:Дума

visibility 18

Трябва да се създаде не кризисен, а по-скоро антикризисен щаб, защото БДЖ вече преживя подобни мерки в края на миналата година. Това каза пред БНР Петър Бунев, председател на синдиката на железничарите към КНСБ. Железниците трябва да представят днес допълнителни реформи и инициативи пред финансовия министър Симеон Дянков. Създава се и кризисен щаб.
Вицепремиерът спря субсидията, миналата година спря и заема от Световната банка, с който БДЖ може да излезе от състоянието, в което се намира, заяви Бунев. Вместо към това се премина към съкращения, намаляване на разходите, и сега вече е наистина краят, смята синдикалистът. Според него Симеон Дянков трябва да даде обяснение каква е причината за спирането на субсидията. Трябва да се потърси отговорност и да се види дали наистина БДЖ не е можело да плати заема.
Ако по-малко говорехме за приватизацията на "Товарни превози" и повече я бяхме направили, част от проблемите на БДЖ щяха да бъдат решени. Това пък каза бившият министър на транспорта от НДСВ Николай Василев пред БНР вчера.
БДЖ излезе на печалба през втората половина на 2004 г., каза Василев. По думите му закупените през 2004 г. 50 мотриси "Сименс" са били доказателство за нивото на доверие на чуждестранните кредитори в българските железници. Сделката е била сключена без финансовата помощ на държавата или Министерството на финансите.
Според него пред БДЖ има две възможности - държавата да продължи да ги субсидира или дружеството да се фалира и да се създаде ново, в което да се апортират част от активите, като кредиторите също биха имали интерес от този процес.

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 1211

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 1187

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 1073

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 1222

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 1401

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 1199

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 1167

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 1372

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 1202

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 1311

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ