18 Май 2024събота20:16 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Нежеланото дете

/ брой: 73

автор:Деси Велева

visibility 443

Деси ВЕЛЕВА



Столичната община окончателно вдигна ръце от градския транспорт. Кметът Йорданка Фандъкова и подчинените й за пореден път заплашиха, че той ще се разреди или изобщо ще спре, ако централната власт не се намеси.
Транспортът се превърна изцяло в нежелано дете, което се подхвърля за отглеждане на държавата. И кой да пожелае това сираче? То изисква постоянни грижи, инвестиране на средства, добро управление, насоки за развитие и най-вече - поглед в бъдещето. А общината няма както готовност, така и желание да се занимава с глезеното отроче. Години наред неговите преки възпитатели в лицето на общинските дружества "Автотранспорт", "Електротранспорт" и най-вече "Център за градска мобилност" го изоставяха на самоотглеждане малко по малко. Затова не е чудно, че сега то изглежда злочесто, нещастно, мърляво и безпарично.
Здравната и енергийна криза през последните месеци не предизвикаха драмата в безпризорния градски транспорт, а само я засилиха. Затова сега от кметството нямат никаква готовност да реагират на фалиращия сектор, който е жизненоважен за софиянци. Бройката на личните автомобили в града може да бие всякакви рекорди, но градските тролеи, трамваи и автобуси са главната движеща сила на обществения живот. А пълната пасивност на общината за тяхното управление и упоритото мрънкане за държавна помощ няма да го извадят от бездната на провала.
Докато чакат някой друг да им оправи затлачената работа, управляващите общината можеха да започнат сами да действат в правилната, оздравяваща посока. Защото с отпускане на няколко милиона от централната власт дупките ще се запушат само временно, но тапата няма как да издължи дълго на натиска на некомпетентното управление.

"Булгаргаз" съди "Газпром" за 400 млн. евро

автор:Дума

visibility 1133

/ брой: 91

КЕВР: Евтиното парно ще доведе до по-скъп ток

автор:Дума

visibility 1078

/ брой: 91

Изпитът за ловци поскъпва

автор:Дума

visibility 1108

/ брой: 91

Състоянието на Фицо остава "много тежко"

автор:Дума

visibility 1211

/ брой: 91

Нидерландия ще има дясно правителство

автор:Дума

visibility 1132

/ брой: 91

Скъсаха Преспанския договор в Атина

автор:Дума

visibility 1248

/ брой: 91

Извънредно положение в Нова Каледония

автор:Дума

visibility 1079

/ брой: 91

5 куршума

автор:Таня Глухчева

visibility 1298

/ брой: 91

Стъкмистика

автор:Мая Йовановска

visibility 1242

/ брой: 91

За достойна България в мирна Европа!

автор:Дума

visibility 1185

/ брой: 91

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ