23 Юни 2025понеделник07:29 ч.

Поп фолк изпълнител стана рекламно лице на букмейкъра Палмс Бет

автор:Дума

visibility 1956

Ако преди няколко месеца имаше хора, които по една или друга причина да не знаят за хазартния оператор Palms bg, днес ситуацията е малко по-различна. И може би повечето от вас вече се досещат каква е причината за настъпилата промяна. Рекламната им кампания в партньорство с поп фолк изпълнителя Фики Стораро (link) предизвика истински фурор и благодарение на добре изградената маркетинг стратегия тя успя да изпълни своите цели - а именно да привлече вниманието на всеки зрител пред малкия екран. Та кое дете, тийнейджър или възрастен не си тананика “Сега е моментът за апартамента.” И тук е времето логично да се запитаме: Хитър трик ли беше това от страна на букмейкъра и успя ли компанията да се популяризира максимално? Отговорите на тези въпроси изглеждат очевидни, но зад появата на тази 30-секундна реклама стоят много работа, стратегии и мисъл за бъдещето, и именно на тези неща ще обърнем внимание ние в следващите редове.

Защо за Палмс Бет е важно рекламата да е добра?

Всички сме чували популярния израз, че лоша реклама няма. Е, това не е съвсем така – особено за марките, които тепърва си градят репутация на даден пазар. Палмс Бет е сравнително нов хазартен оператор, който обаче се развива с бързи темпове и именно за това говори рекламата с Фики Стораро. Компанията демонстрира своя напредък и положителните промени, които са настъпили в полза на играчите за последните няколко години. А как най-добре могат да се отпразнуват успехите? С бонуси, разбира се! И именно това е есенцията в рекламата на Палмс бет. Но тъй като повечето компании предлагат наистина атрактивни бонуси и потребителите често се “разкъсват” между множеството опции, това буки откри начин да изпъкне сред останалите – и то чрез музика и много свежо, лятно настроение.

За Палмс Бет – брандът, който улови момента!

Фики Стораро безспорно е доста разпознаваемо и харесвано лице за българската публика – както заради песните си, така и заради появите си в различни телевизионни формати и т.н. И смело можем да кажем, че изборът на Палмс Бет беше удар в десятката. Защото певецът не просто успя да “обогати” рекламата, но хармонията между него и създадения клип и текст определено си проличават. Майсторски подбраните фрази, кадри и мелодия свършиха своята работа за създаването на набиваща се в главата реклама, която да подтиква към действие.

Палмс Бет демонстрира революционно отношение към хазарта у нас и именно това ни дава право смело да заключим, че този букмейкър със сигурност има какво да предложи на българските играчи – не само за да спечели аудитория, но и за да я запази във времето. Сега е моментът да се регистрирате, ако не сте, защото в Палмс Бет ви очакват не само апартаменти, но и много други възможности.

Поскъпване от 5 до 40% за две седмици

автор:Дума

visibility 8530

/ брой: 111

Всички основни храни са поскъпнали след 3 юни

автор:Дума

visibility 8951

/ брой: 111

България с най-висок риск от бедност в ЕС

автор:Дума

visibility 6368

/ брой: 111

Предлагат данък върху свръхпечалбите на банките

автор:Дума

visibility 8414

/ брой: 111

"Турски поток" отпада от отказа на руски газ

автор:Дума

visibility 5478

/ брой: 111

ЕК с наказателна процедура срещу Испания

автор:Дума

visibility 8636

/ брой: 111

Доналд Тръмп одобрил атака срещу Иран

автор:Дума

visibility 7842

/ брой: 111

Накратко

автор:Дума

visibility 7961

/ брой: 111

Страшна смешка

автор:Мая Йовановска

visibility 8600

/ брой: 111

Совата не е това, което е

visibility 8421

/ брой: 111

Не е нужно да сте марксист, за да четете Маркс

автор:Дума

visibility 7491

/ брой: 111

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ